מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
הכל היה מעולה. הוא הגיע מהר ביום שבת והתברר שלא היה צורך בתיקון, מסתבר שהילד ניתק את התרמוסטט וזה יצר את התקלה. הוא לא מרח אותנו והיה מאוד נחמד. מבחינת אמינות הוא בדרגה ראשונה וזה היה מאוד יפה ולא ברור מאליו שהוא אמר שהפיתרון ממש פשוט. המקרר ישן יחסית ואפשר למצוא מה לעשות אבל הוא היה אמין וגבה מאיתנו רק על ביקור.
השירות היה מעולה! זאב היה זמין מיידית ושאל שאלות מדוייקות עד שיכל להעריך אם תיקון אפשרי. הגיע עוד באותו היום והיה אדיב מאד, עשה עבודה מצויינת.
היה לא כ"כ טוב. הוא בא ואיתר את הבעיה כבעיה של תרמוסטט. במקרר קיימים שני תרמוסטטים והוא הוציא אותם וחיבר רק תרמוסטט אחד ולא גבה עבור התיקון כי הוא רצה לבדוק אם הבעיה תפתר. חיכינו, ולמחרת המקרר שוב לא עבד. הוא הגיע עשה עוד בדיקה, החזיר את התרמוססטים, המליץ לי להחליף מדחס או לקנות מקרר חדש וגבה עלות של ביקור. ביוזמתי הלכתי וחיפשתי טכנאי אחר. הגעתי למישהו שמתמחה בדגם שלי. הוא בא ובדק ואמר, שבכלל לא הייתה שום בעיה עם התרמוסטט או המדחס ורק המאוורר נתקע. אז בסוף הטכנאי, שהגיע היה ממש לא מקצועי לדעתי. אם הייתי מחליף את המדחס, הייתי מוציא סכום גבוה על כלום... הוא אדם מאוד נחמד אבל כנראה שלא הייתה לו את ההבנה הנחוצה בדגם של המקרר שלי...
התקשרנו אליו והוא ישר עלה על הבעיה, הוא אמר לנו שהלך התרמוסטט. תיקנו את זה בעצמנו בסוף, אבל הוא היה באמת אחלה. הוא יכל להגיד לנו שהוא יבוא ויבדוק ואז לקחת על זה כסף... לפני שהתקשרנו אליו, הגיע אלינו מישהו שאפילו לא הצליח לעלות על הבעיה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.