מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 71 חוות דעת רלוונטיות
היה טוב!
תיקון מקרר של חברת סימנס שלא קירר שכלל התקנת רגלית.
יניב נתן שירות טוב מאוד! הוא עשה בדיקה מקיפה מאוד, בדק הכל לעומק ולא שיער השערות סתם.
היה בסדר גמור. הוא בא ולא הצליח לפתור את הבעיה, אז הוא התייעץ עם קולגות, עשה בירורים ועשה את המקסימום שלו. לקח זמן עד שבא שוב אבל גם אז לא היה אפשר לתקן כי צריך חלק שלא נמצא ואני צריך לפנות לחברה של המקרר. הוא היה חמוד מאד, הוגן, אדיב, מסביר פנים והייתי קורא לו עוד פעם.
ערן בסדר גמור, הוא הגיע בזמן והיה נחמד. בסופו של דבר הוא לא הצליח לפתור את הבעיה.
הוא היה אחלה ממש! הביא מה שהיה צריך איתו והיה ממש סבבה בעיניי מכל הבחינות. המחיר, הזמינות והכל.
מישל טכנאי מומלץ ביותר, קפדן, אחראי ולפניי הכל בן אדם. קבענו בשעה 8.30 בבוקר, מישל הגיע בדיוק בזמן, בדיוק רצינו להוציא את המקרר מחדר והמקרר לא עבר בין המשקופים ,מישל פירק את הידיות של המקרר בלי לשאול שאלות והתחיל לעבוד על התיקון. עבד כשעה וחצי, המחיר היה הוגן ביותר והשרות אדיב. מעבר לכל לא לשכוח לפנק את מישל עם קפה שחור.
מאוד מקצועי, נחמד ועמד בזמנים.
הוא היה מצוין, הגיע מהר, היה זמין, והכל היה מעולה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.