מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
התקשרנו אליו והוא אמר שכנראה יש קרח בתוך המערכת ושאם נוציא את הכבל מהשקע ל- 12 שעות זה ימיס את הקרח ויחזור לעבוד. עשינו את מה שהוא הציע ובאמת המקרר חזר לקרר. הוא הקשיב לבעיה וחסך לנו כסף וזמן... ! הוא מותק :) !
הדרכה ופיתרון דרך הטלפון לגבי מקרר מחברת סמסונג שהתחיל להקפיא.
התקשרתי אליו והוא אמר לי לשנות את הטמפ', קצת לשחק עם זה ולחכות 48 שעות. אם זה לא יסתדר, לדבר איתו. עשינו את זה ובאמת המקרר חזר לעבוד כמו שצריך. הוא היה בסדר גמור ! התלהבתי מזה שהוא ניסה לפתור את הבעיה בטלפון במקום להגיע ישר. זה היה הגון. אפילו יותר מזה ! אני ממליצה עליו :) !
הדרכה לפיתרון בעיה דרך הטלפון לגבי דלת מקרר מחברת סמסונג שלא נסגרה.
הוא הסביר לי בטלפון איך לשנות את העבודה של הרגליים במקרר וכך לחסוך את הביקור שלו. זה אכן פתר את הבעיה ואני מאוד מרוצה ! הוא היה אדיב ודיבר יפה. הוא היה מאוד הגון, מישהו אחר יכל להגיע ולגבות תשלום כרגיל. אני ממליץ עליו :) !
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.