מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת כרטיס אלקטרוני בתנור אפייה ישן מחברת סאוטר.
הוא היה מצוין! הגיע בשעה שקבענו בדיוק, ניסה למצוא את הפתרון הטוב ביותר ובסופו של דבר החלטתי לא לבצע את התיקון כי התנור מאוד ישן, אבל הוא היה ממש בסדר גמור.
הוא מאוד נחמד, הגיע בזמן ואיתר את התקלה, הסביר שזה לא נראה שאפשר לתקן את הכרטיס וצריך להחליף את הכרטיס, שלח בכל זאת למעבדה ששם אמרו לו שהמחיר לתיקון יותר גבוה ממה שאמר לפני. בסוף החלטתי לא לתקן.
הוא היה מצוין, נחמד ומקצועי. הוא אמר שלא שווה לתקן.
הגיע בזמן. לקח את החלק למעבדה, ניסה לתקן ללא הצלחה. החזיר אותו, לקח עלות רק עבור הביקור והבדיקה. המחיר היה הוגן לדעתי.
הוא לא הצליח לאתר את הבעיה ואמר להתקשר לחברה. הוא מצא רק חלק מהתקלה ואחר כך בחברה אמרו שיש עוד תקלה. הוא בסדר אבל הוא איחר בערך בשעה. הוא לקח רק דמי הגעת טכנאי.
בדיקת כרטיס אלקטרוני בקולט אדים של חברת ליבנט והחלפת גוף חימום עליון בתנור אפייה של חברת נורמדי.
הוא היה מעולה ומקצוען. מאוד נחמד ועם תודעת שירות גבוהה. הוא ניסה לתקן את הקולט אדים מספר פעמים וזה לא צלח אז החלטנו לוותר על התיקון.
בדיקה ותיקון כרטיס אלקטרוני בתנור אפיה מחברת סאוטר.
מבחינת זמן הוא היה בסדר. הוא הגיע לתקן תנור שלא עובד, אמר לי מראש שרוב הסיכויים שזה בעיה של הכרטיס האלקטרוני והוא יבוא לקחת אותו לתיקון במעבדה. הוא הגיע ולא היה לו את המפתח הנכון לפתוח את התנור, אז הגיע למחרת. הוא הסתבך ואז אמר שאם אני רוצה שהוא יתקן את הכרטיס זה יעלה 450 שח (עוד 200 שח), הסכמתי. בהתחלה הוא ניסה וזה לא עבד, ואז פיתום זה כן עבד. בנוסף הכפתור שאני תמיד משתמשת (12 שנה) לא עבד, הוא אמר שזה רק האור וזה לא קשור לתנור. הראה לי שכל הדברים עובדים, ביקשתי אחריות ליומיים והוא נתן לי על הכרטיס. אחרי שהוא הלך, ניקיתי את התנור ויתברר שאומנם יש חשמל אבל יש בעיה בטמפרטורות. אחרי שכיבתי את התנור גיליתי שכל עוד התנור בשקע הוא עובד אבל כדי לכבות צריך לנתק אותו. זה גרם לכך שלא רק שאני לא יכולה להשתמש בתנור, אלא גם בגז אין לי אפשרות להשתמש. דיברתי איתו, הוא טוען שהוא ניקה את המגעים בכרטיס ולכן הכסף ששילמתי הוא מוצדק. הוא טוען שעוד חלק לא עובד בתנור ובגלל זה התנור לא עובד, הוא הציע שהוא יבוא שוב ויקח את הכרטיס למעבדה ויבדוק אותו, זה יעלה עוד 400 שח. אין לי כל כך אמון בו.
הוא היה אחלה. הוא היה מאוד אדיב, מאוד נחמד והגיע מהר. הוא נתן הסברים והביא פתרון והצעה להמשך התהליך. התייעצנו יחד איתו לגבי התיקון והחלטנו שלא יהיה משתלם לתקן את הכרטיס.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.