מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה! מרוצה מאוד. צחי לקח את הכרטיס למעבדה, החזיר אותו אחרי כמה שעות, אמר שאין אפשרות לתקן אותו ולקח עלות ביקור בלבד.
בדיקת כרטיס אלקטרוני בתנור אפייה ישן מחברת סאוטר.
הוא היה מצוין! הגיע בשעה שקבענו בדיוק, ניסה למצוא את הפתרון הטוב ביותר ובסופו של דבר החלטתי לא לבצע את התיקון כי התנור מאוד ישן, אבל הוא היה ממש בסדר גמור.
הוא מאוד נחמד, הגיע בזמן ואיתר את התקלה, הסביר שזה לא נראה שאפשר לתקן את הכרטיס וצריך להחליף את הכרטיס, שלח בכל זאת למעבדה ששם אמרו לו שהמחיר לתיקון יותר גבוה ממה שאמר לפני. בסוף החלטתי לא לתקן.
הוא היה בסדר גמור, שירותי, עמד בזמנים, ניסה לתקן לי את התנור ואמר שהכרטיס הלך.
הוא היה מצוין, חשב שהבעיה בכרטיס האלקטרוני ושלח אותו למעבדה ואז גילו שהבעיה לא בזה. הוא היה אמין וסך הכל הייתי מרוצה מהשירות.
הגיע בזמן. לקח את החלק למעבדה, ניסה לתקן ללא הצלחה. החזיר אותו, לקח עלות רק עבור הביקור והבדיקה. המחיר היה הוגן לדעתי.
הוא היה מאוד חמוד ונחמד. הוא אמר שעדיף לא לתקן. התקשרתי לעוד בעלי מקצוע והם אמרו אותו דבר.
הוא היה מצוין, נחמד ומקצועי. הוא אמר שלא שווה לתקן.
הוא לא הצליח לאתר את הבעיה ואמר להתקשר לחברה. הוא מצא רק חלק מהתקלה ואחר כך בחברה אמרו שיש עוד תקלה. הוא בסדר אבל הוא איחר בערך בשעה. הוא לקח רק דמי הגעת טכנאי.
הוא היה ממש נחמד ושירותי. הוא מאוד השקיע בבדיקה אך לא הצליח לתקן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.