מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 48 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! הוא בחור רציני, רוצה לעבוד, אופרטיבי והיה סופר נחמד!
היה בסדר גמור. תוך דקות הוא איתר את הבעיה וסידר אותה. הוא לא גבה כסף עד שלא הפעלנו את המזגן למספר שעות וראינו שהתקלה באמת טופלה. המחיר היה סביר, הוא היה מאוד אדיב ומאוד נחמד.
הוא היה מצוין, ממש עזר לי, הוא בא בזמן, עשה עבודה טובה והיה פרפקט מכל הפרמטרים.
היה אצלי בעל מקצוע נחמד מאוד! זיהה את הבעיה מהר ופתר אותה בנעימות ובהסברים מפורטים. היה אדיב, מקצועי ודייקן מאוד! עשה מה שצריך ולקח מעט כסף. אם היו צדיקים בשבילי הוא צדיק.
החלפת כרטיס בקרה תקול במזגן מרכזי של חברת אלקטרה ותיקון מזגן של חברת יוניק עם בעיות מגעים והזזת העינית.
מבחינת הזמינות הוא היה מעולה- הוא הגיע יום אחרי שדיברנו שזה מטורף. היו לי בעיות בשני מזגנים והוא פתר את כל התקלות. אדם מקצועי והוגן מבחינת המחיר.
בהתחלה הוא הגיע והם עבדו על המזגן קצת וחשבו שהם פתרו את הבעיה. היה שירות טוב - אמר שאבדוק עוד שעה ואגיד לו אם עובד. אחרי שעה עבד אבל אחרי יום לא. הוא אמר שאין בעיה, ושיבוא אליי שוב בכיסוי התשלום הראשון, בלי עוד כסף. בפעם השנייה הם שוב חשבו שפתרו מה שצריך ואחרי כמה ימים התקלה שוב חזרה. אז היה לי יותר קשה לתפוס אותו. לקחתי טכנאי אחר שפתר לי את הבעיה. הוא סוג של המליץ לי לקחת טכנאי אחר בגלל סוג המזגן שיש לי.
הוא היה בסדר גמור ואני מרוצה מהעבודה שלו.
10 מכל הבחינות :)הזמנתי את משה כי היתה לי בעיה במזגן המרכזי של חברת יוניק. המזגן היה במקום שלמשה לא הייתה גישה אליו. אבל משה לא ויתר עד שהצליח לטפל במזגן. יש לציין שמשה היה מאוד מקצועי וכל הזמן הסביר לי מה הוא עושה . משה עבד בצורה מאוד נקיה והתעקש להשאיר הכל נקי. אנו מאוד מודים למשה ושמחים שהזמנו אותו לטפל בבעית המזגן.
הוא היה 100 אחוז, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
הוא היה מצוין. הוא מקצועי, אדיב ועומד בזמנים. הוא היה אצלי כבר כמה פעמים. כשכל בעלי המקצוע יהיו כמוהו - אני אהיה רגוע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.