מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 39 חוות דעת רלוונטיות
אבחון תקלה והחלפת גוף חימום בתנור אפייה מחברת Bosch.
הוא היה נהדר ועשה עבודה טובה!
היה אחלה!
היה אחלה, קבענו בבוקר אבל הוא לא הצליח להגיע, אז בסוף הזזנו את הביקור לצהריים. אביב היה נחמד ואבחן את התקלה מהר מאוד.
הוא היה שירותי ונעים, היה יכול למנוע הגעה אם היה שואל יותר שאלות מכוונות בטלפון אבל בסך הכל הוא היה נחמד מאוד.
ייעוץ טלפוני לאבחנת תקלה של תנור מחברת לופרה שלא מחמם בחלקו התחתון.
רז כל כך עזר לי, הוא פשוט בחור מדהים! הוא השקיע בי המון זמן ללא תמורה, הקלטות, הסברים והכוונה כדי לאתר את הבעיה. כשרציתי לקנות תנור חדש הוא המליץ לי רק לתקן ולא לקנות חדש, בטענה שהתנור מעולה וחבל, והתנור באמת עובד בצורה מצויינת לאחר התיקון!
אציק היה אחלה, הוא הגיע בזמן, אבחן את התקלה והסביר שלא משתלם לתקן אותה. הוא היה ישר והגון. אני מאד מרוצה מהשירות שלו!
היה מצוין! אבחן תקלה במהירות, היה הוגן ואמר שלא משתלם לתקן. עזר לי גם לבחור תנור חדש באינטרנט ואנחנו מאד מרוצים.
חנן היה ממש מקצועי, הוא בא בדק את התקלה וראה שחלק אחד נשרף, הוא בירר כמה עולה חלק שכזה להחלפה והאם כדאי בכלל לתקן את התנור והגיע למסקנה שלא כדאי לי לתקן את התנור והמליץ לי לקנות תנור חדש. הוא חסך לי הרבה כסף וכאב ראש והייתי מרוצה סך הכל.
היה אחלה, ממש בסדר גמור!
הוא איתר שהתקלה הייתה בבורר של התנור. הוא ביקש הרבה מאוד כסף על תיקון הבורר, בסכום הזה כבר הייתי יכול להחליף תנור אז אמרתי לו שלא יתקן ושלחתי אותו לדרכו. ההצעת מחיר הייתה גבוהה מידי לדעתי וזה לא במקום. רכשתי את מהיבואן עצמו בפחות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.