מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 17 חוות דעת רלוונטיות
היה אחלה!
היה אחלה, קבענו בבוקר אבל הוא לא הצליח להגיע, אז בסוף הזזנו את הביקור לצהריים. אביב היה נחמד ואבחן את התקלה מהר מאוד.
היה מצוין! אבחן תקלה במהירות, היה הוגן ואמר שלא משתלם לתקן. עזר לי גם לבחור תנור חדש באינטרנט ואנחנו מאד מרוצים.
חנן היה ממש מקצועי, הוא בא בדק את התקלה וראה שחלק אחד נשרף, הוא בירר כמה עולה חלק שכזה להחלפה והאם כדאי בכלל לתקן את התנור והגיע למסקנה שלא כדאי לי לתקן את התנור והמליץ לי לקנות תנור חדש. הוא חסך לי הרבה כסף וכאב ראש והייתי מרוצה סך הכל.
אברהם היה מעולה. הכל עשר! הוא היה הגון ומקצועי. עבד על התנור הרבה זמן אבל לקח רק על הביקור.
אבחון תקלה והחלפת גוף חימום בתנור אפייה מחברת Bosch.
הוא היה נהדר ועשה עבודה טובה!
הוא הגיע בשביל לבדוק את התנור אפייה ובזמן שבדק אותו התנור עשה קצר בבית. כל החשמל נפל והיה צורך להחליף את לוח החשמל במלואו. הוא לקח אחריות מלאה על הנזק למרות שזה לא היה באשמתו ונסע פעמיים לחנות בשביל לקנות את החלקים הדרושים לתיקון. שלוש שעות וחצי הוא עבד על התיקון מבלי לדרוש תשלום. פשוט בעל מקצוע מדהים! לקח אחריות על תיקון שכל חשמלאי אחר שהיה עושה זאת היה גובה 2000 ש"ח. מאוד מאוד מרוצה מהשירות שלו!
הוא היה מעולה! ממש אחלה, מאוד נחמד וחברותי. הוא ראה שהבעיה היא החלפת גוף חימום ושלא כדאי לנו לבצע את התיקון, וכבר עדיף לקנות חדש. אחלה בחור!
היה מצוין! מעבר להתרשמותי מרמתו המקצועית הגבוהה, התפעלתי גם מהיחס ומההגינות שלו. הוא הודיע לי מראש על עלות הביקור, איבחון התקלות בשני מכשירים, כשראה שהבעיות מינוריות - לא רק שלא הוסיף כסף עבור פיתרון הבעיות, אלא שאפילו ויתר ביוזמתו על התשלום עליו סיכמנו מראש עבור המכשיר השני. אני בתהליך של חזרה לארץ אחרי תקופה ממושכת בחו"ל, ואחרי שנחלתי הרבה אכזבות מהיחס ורמת השירות - ההגינות והיחס של אביב היו, מעודדים. ו
הייתה בעיה שהתנור לא חימם, הוא הגיע בזמן שקבענו והיה מדהים. אבחן ואיתר את מקור תקלה. הוא לא פתר אותה כי היה חסר לו חלק, בסוף הצלחנו לפתור לבד את הבעיה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.