מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה נחמד והגיע בזמן, לקח את הטלווזיה למעבדה והחזיר אותה תוך יומיים מתוקנת. דרש מחיר מעט גבוה ממה שציין בשיחת הטלפון מפני שהחליף חלק.
הוא היה אדיב, מקצועי והגיע בזמן. תיקן בפעם הראשונה וזה לא עבד, אז הוא חזר שוב, היה צריך לתקן משהו אחר ואז זה עבד טוב. המחיר היה גבוה לטעמי.
הוא היה מצויין. הגיע אלי תוך שעה מרגע שהתקשרתי וזיהה את הבעיה במהירות. השירות והמקצועיות שלו היו מעולים. בכלל, אדם חביב ונעים.
הוא בסדר גמור, מקצועי, עמד במילה שלו, אבחן את הבעיה וטיפל בה במהירות.
הוא היה נחמד, אדיב וסימפטי. הגיע לבצע תיקון של הטלוויזיה והיה צריך לחזור פעם נוספת והוא לא גבה על הביקור השני תשלום נוסף.
הייתי מאוד מרוצה. הוא מקצועי מאוד ונתן שירות מא' ועד ת'.
הוא מעל ומעבר. הוא הציע לי את כל האופציות, אמר שאני יכולה להחליף את הכרטיס אבל העלות היא כ-700 שקלים ולתקן עולה פחות.ייעץ לי שאולי לפוג'יקום לא כדאי להחליף כרטיס אלא לקנות טלוויזיה חדשה. הוא לקח את הטלוויזיה למעבדה, חזר והתקין אותה וגם חיכה שהכל יעלה. בהתחלה זה לא הלך אבל פתאום הכל הסתדר. בזמן הוא לא עמד, אמר שיביא מחר אבל למחרת התקשר ואמר שיבוא מחרתיים. הוא עבד יפה בסך הכל.
החלפת כרטיס בטלויזיה LCD של חברת FujiCom וניסיון לתיקון טלוויזיה של חברת סמסונג.
ההתרשמות שלי חיובית מאוד. הוא היה מאוד נחמד ונראה לי מקצועי. הוא נסע ליבואן וחיפש את הכרטיס ומאוד השתדל אך בסוף את הטלויזיה השנייה לא הצליח לתקן.
הוא הגיע, סידר את הכל והיה בסדר גמור!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.