מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
היה מצוין! הוא ישר אמר לי מה התקלה וניסה לראות אם אפשר לפתור את התקלה במחיר סביר.
הוא היה נחמד, אדיב, היה בסדר רק שהוא לא פתר את התקלה, הוא אמר שצריך את החברה של הטלווזיה לשם כך.
איתן טען שהכרטיס שרוף וצריך לחפש כרטיס מתאים, הוא אמר שלא כדאי כי אם יחליף את הכרטיס זה אולי לא יפתור את הבעיה והוא לא רצה לקחת על זה אחריות. חוץ מזה הוא היה ממש אחלה ומקצועי, רק המחיר היה מעט גבוה בעיני.
היה מצוין. הוא הגיע מיד, בדק את הטלויזיה כמו שצריך, ממש ניסה לעזור, היה הוגן מאוד ובסופו של דבר המליץ לנו לפנות לחברה ולבצע את העבודה מולם על מנת לחסוך בעלויות. גם לאחר שסיים את הבדיקה הוא המשיך לטפל בטלויזיה מול החברה, עדכן אותם בבעיה והסביר מה מצא. קיבלנו ממנו שירות מדהים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.