מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת טלוויזיה מחברת PCL, איתור תקלה והגשת דו״ח לחברת הביטוח.
הוא היה בסדר גמור. הטלוויזיה חטפה הבזק כי היה קצר בחשמל ונשרפו בה רכיבים אלקטרוניים. הוא אמר שהביטוח צריך לפצות אותי.
הוא היה בסדר גמור, לקחתי אליו את הטלוויזיה למעבדה, הוא עשה בדיקה מקיפה ואמר מה התקלות ומה צריך לעשות. החלטתי לא לתקן בסוף והוא לא גבה תשלום על הבדיקה, זה היה הגון מאוד מצידו.
אני מרוצה ממנו! בדק את הטלוויזיה והסביר שלתקן אותו יהיה יקר אז החלטתי לקנות אחת חדשה.
הוא איתר את התקלה ואמר שאי אפשר להחליף את החלק כיוון שזה לא משתלם, עדיף לקנות טלוויזיה חדשה. הוא עשה רושם מקצועי והיה אדיב. המחיר היה הוגן מאד.
היה ממש בסדר בסך הכל!
לא ממש הייתי מרוצה... הוא רק הגיע וישר פירק לי את הטלוויזיה ותיקן בלי לשאול לפני אם אנחנו בכלל מעוניינים בתיקון היקר. כשאמרנו לו את זה הוא פשוט החזיר את הכל למצב הקודם והמקולקל וגבה תשלום רק על הביקור.
שירות נהדר. הוא דאג לעשות מעל ומעבר למצופה ממנו.
איתור תקלה ובדיקה של טלוויזיה.
הוא היה מאוד חמוד, בא בזמן ומאוד השקיע הלך והביא את הDVD שלו על מנת לאתר היכן התקלה. הוא לקח מחיר ממש טוב, עשה לנו הנחה והיה ממש הגון.
הוא לקח את הטלוויזיה וגבה תשלום עבור הבדיקה, הוא מצא שהכרטיס לא תקין אבל לא רצה לתקן, אמר שהוא לא מוכן להיכנס לזה ושזה מסוכן מידי. לא הבנתי את מטרת השירות והייתי קצת מאוכזבת, אם אתה לא יודע לתקן דברים מורכבים אז תגיד את זה מראש.
בא אלי הטכנאי, הוא בדק ומצא מה הבעיה בטלוויזיה אבל לא תיקנתי אותה כי לא היה שווה לי אז מכרתי לו את המכשיר. הייתי מרוצה מהעבודה שלו אבל לא כל כך מהעסקה שעשה לי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.