מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 40 חוות דעת רלוונטיות
היה מעולה, בן אדם 10!
הוא היה יותר ממאה אחוז! היה אצלי פעמיים, בדק שעות אצלו במעבדה כי היה קשה לאתר את הבעיה ואני סומכת על מה שאמר.
יאיר עזר לי טלפונית. הוא היה טוב ופתר את הבעיה.
ייעוץ טלפוני לתיקון תקלה במסך מחשב נייח של חברת Samsung.
אני מרוצה מאד מהשירות, אליעז מאד עזר לי, הצליח להסביר לי בטלפון כיצד אני אוכל לתקן את התקלה בעצמי.
אם היה אפשר לתת יותר מעשר - הייתי נותן! הוא עזר לי לאשר את הפתרון שהייתי צריך וככה לא קניתי עוד דברים מיותרים. הוא נתן לי את ההרגשה שהכל טוב ויש את הזמן. הייתי יכול לשאול אותו את כל השאלות שהייתי צריך לשאול. הרגשתי מאוד בנוח לוודא איתו כל מיני דברים שלא הייתי בטוח בהם.
ביקש אצלם לו את הכרטיס מסך ועזר לי דרך הטלפון איזה כבל לקנות והכל הסתדר כך שהוא פתר את הבעיה דרך הטלפון ואפילו לא הייתי צריך להזמין אותו.
הוא היה מצוין, ממש מעולה. שירותי, מקצועי ויעיל.
הוא היה מעולה ואמין הסביר לי בסבלנות והיה נחמד.
ייעוץ טלפוני עבור תקלה במסך מרצד במחשב נייח של חברת HP.
הוא היה זמין בטלפון, היו טכנאים שהתייעצתי איתם והם אמרו לי לקנות מחשב חדש והוא נתן לי הכוונה מרחוק בצורה מאד אדיבה ואכפתית ואני הסתדרתי בזכותו ללא עלות כמובן!
חשבתי שיש תקלה בכרטיס המסך. התקשרתי לעידו, שהבין מהשיחה שזאת לא הבעיה והסביר לי איך לסדר את ההגדרות במחשב.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.