מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
איתור תקלה במזגן ישן ומתן ייעוץ והצעת מחיר להתקנת מזגן חדש.
הוא היה בסדר גמור, חמוד, שירותי, נעים, מקצועי ופשוט מאה אחוז.
מתן ייעוץ עבור תקלה במזגן עילי בעל 3.5 כוח סוס של חברת אלקטרה.
מוחמד הגיע אליי וניסה לתקן את המזגן אך ללא הצלחה. עם זאת, הוא היה בסדר גמור, איש נעים הליכות ובן אדם אמין ויעיל.
בדיקה ומתן ייעוץ לגבי תקלה במזגן של חברת טורנדו עם 3.5 יחידות כח סוס.
אלי הגיע אליי עם הבן שלו, שניהם אנשים נחמדים מאוד. הם איתרו את התקלה במזגן שלי אבל אמרו שכלכלית עדיף לי לתקן ע"י טכנאי החברה והכי חשוב, סירבו לקחת כסף על הביקור. למרות שבסוף לא נעזרתי בהם אני מחזיק מהם כאנשים ישרים ומאוד מעריך את מה שהם כן עשו עבורי.
הייתי מרוצה מאוד, הגיע בזמן, היה אדיב וכנה.
הוא היה מעולה ופתר לי את הבעיה בטלפון בלי להגיע!
מתן ייעוץ טלפוני בעבור תקלה במזגן עילי של חברת תדיראן.
דניאל היה מאוד נחמד. המזגן שלי עשה קצת בעיות וחשבתי להחליף אותו. במהלך הייעוץ הטלפוני הוא הסביר לי על חלקים רלוונטיים ונתן ייעוץ כיצד לפתור את התקלה, כך שלא נזקקתי להחליף מזגן או להשתמש בשירותיו המלאים.
רונן הסביר לנו בדיוק מה העניין עם התקלה והבנו איך להתמודד איתה ולסדר הכל, הוא ממש אחלה!
הוא היה ממש הוגן ומאוד טוב, הוא נתן חוות דעת, ניסה לפתור את הבעיה, עשה תיקון זמני שלא הצליח אבל הוא ייעץ לי ולא גבה כסף.
חשבתי שיש מזגן אחד שמקולקל אבל הוא נתן את חוות דעתו ואמר שהוא לא מקולקל פשוט הייתה בעיה בתכנון של המזגן בדירה . הייתי מאוד מרוצה ממנו.
בגלל שהמזגן ישן הוא הצליח לפתור לי את הבעיה חלקית אז בסוף החלטתי לקנות מזגן חדש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.