מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 201 חוות דעת רלוונטיות
תיקון כרטיס פיקוד במדיח כלים מחברת Bosch כולל שליחה למעבדה.
הוא היה מקסים מאוד ושירותי. הוא בא אלינו פעמיים, היה ממש כיף להיתקל בנותן שירות כזה! הוא ניסה לטפל בקצר שהשפיע על החשמל בכל הבית ונבע מבעיה בכרטיס הפיקוד של המדיח. המדיח די ישן, אבל הוא נלחם עליו וממש ניסה לתקן את הכרטיס בעצמו. כשהוא לא הצליח הוא לקח את הכרטיס למעבדה וגם אחרי שהם לא הצליחו לתקן הוא התעקש וביקש מהם לאתר כרטיס חלופי. אחרי שבוע הוא חזר עם כרטיס חדש ותיקן לנו את המדיח.
היה מעולה! נדיר הגיע בזמן, זיהה את הבעיה במהירות, לקח את כרטיס הפיקוד לתיקון והחזיר אותו תוך שעתיים. שירות אדיב ומקצועי.
הוא בחור מקסים ולקח מחיר סביר, הייתי מאוד מרוצה ממנו!
שמעון היה בסדר גמור!
אין כמוהו!! הוא טכנאי הגון, מקצועי ונחמד. הוא גם עומד מאחורי העבודה שלו, מדייק בלוחות הזמנים וגובה מחיר הוגן, מומלץ בחום!
הוא היה אצל אמא שלי והיה בסדר, אבל המחיר היה די יקר לדעתי על תיקון של כרטיס ולא החלפה לכרטיס חדש. אני לא מבין בזה, אולי אלה העלויות, אבל זה נראה לי תמוה, כי באותה העלות בערך, החליפו לי בעבר כרטיס לחדש בתנור יותר יוקרתי.
צחי היה טוב מאוד.
ביקור, בדיקה וייעוץ לגבי תיקון כרטיס פיקוד דיגיטלי במקרר.
ולדיסלב היה נחמד מאוד! הוא סבלני והיה עשר.
קודם כל, קובי נתן שירות מעולה, מהיר, יעיל ואדיב! הוא מקצועי, אבחן יפה, השאיר אחריו נקי, מסודר טיפ טופ והחזיר הכל למקום. מבחינת המחיר, היה מישהו שהיה קצת יותר זול ממנו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.