מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
תיקון תקלה במקרר של חברת סמסונג שכלל תיקון המאוורר והחלפת שני סנסורים.
אבי היה מצוין, אדיב מאוד, נחמד ומקצועי. עמד בזמנים ולקח מחיר סביר.
תיקון שתי בעיות במקרר סמסונג, הצטברות קרח ותקלה במנגנון יצירת קוביות קרח.
שירות מצוין מכל הבחינות: גם היחס אישי ונעים, העבודה מקצועית ומוקפדת והמחיר הוגן.
תיקון מקרר של חברת Liebherr על ידי איזון וואקום, הרכבה מחדש של שני החלקים שחוברו ע"י המובילים לא נכון וגרמו נזק והסבר בהיר ומפורט של מהות התקלה ואפשרויות הטיפול בה.
יניב היה נהדר, הוא הסביר, הגיע בזמן ועבר נקי. רק דברים טובים.
לפני שפניתי לישי פניתי לשני טכנאים אחרים ממדרג ותיארתי את התקלה במקרר שלי. הם לא ידעו ממה היא נובעת; אחד אמר שיבוא ויבדוק והשני אמר שיפנה לחב' סמסונג - יצרני המקרר, כדי להתייעץ. כשפניתי לישי הוא מיד העלה השערה ממה נובעת התקלה, נתן לי הצעת מחיר והציע להגיע לתקן תוך רבע שעה. ואכן, השערתו התאמתה, הוא החליף את החלק הפגום, וחייב אותי במחיר שנתן בהצעת המחיר. ישי עבד במקצועיות רבה, מהר ונקי, נתן הסברים על התיקון וייעץ כיצד לשמור על פעולה תקינה של המקרר לאורך זמן. כמו כן, עשה גם מעבר לתקלה ולא לקח על זה תשלום נוסף.
היה על הכיפאק! ישי טכנאי מומחה למקררים, לכן אני ממליצה לפנות אליו כשיש תקלה בתחום הזה. בנוסף, הוא הרשים כאדם סימפאטי, זריז, נעים-הליכות וישר.
תיקון שתי תקלות במקרר של חברת אמנה.
הוא היה ממש נחמד. כבר בשיחת הטלפון ניסה למצוא את הפתרון לתקלה. הוא הגיע וטיפל בבעיה כמו שצריך. גבה מחיר הוגן מאוד בעינינו, היה אדיב והמקרר עובד מעולה. אנחנו מרוצים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.