מציג חוות דעת 1 - 4 מתוך 4 חוות דעת רלוונטיות
הוא בדק ונתן הצעת מחיר לתיקון ולבסוף הוחלט שלא לתקן. הוא היה בסדר גמור, הסביר הכל, הסתכל, בדק והשאיר את הסביבה נקייה ולפי המלצתו החלפנו מדיח.
השירות של דוד היה מאוד טוב. אמנם הוא לא פתר את הבעיה, אבל הוא מצא את הרכיב הבעייתי (הכרטיס) ועזר להבין שכנראה לא משתלם לתקן אותה.
קודם כל הוא אמר שאין טעם לתקן, הוא בחור נחמד, הוא ניסה לפתור את הבעיה דרך הטלפון הוא לא הצליח ואז הוא בא, אז הוא היה בסדר גמור מבחינת הקטע הזה, הוא מאוד ניסה לתקן אבל הוא לא הצליח.
בדיקת תקלה במדיח כלים של חברת ווירפול.
יואל היה מאוד נחמד וניסה בהדרגה לטפל בתקלה מהפשוט למסובך. החלטנו לוותר בסוף על התיקון ולקנות חדש. היה עיכוב בזמני ההגעה והמחיר היה סביר בעיניי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.