מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 250 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מקסים, אבל לא הייתי מרוצה מזה שהוא לקח תשלום על הביקור למרות שלא היתה שום תקלה, ולא היה צריך לתקן.
היה ממש אחלה! נעים, אדיב ומקצועי. מקור התקלה לא אותר במדויק אך ההנחה היא כי הגורם הוא ככל הנראה בכרטיס הפיקוד ולכן לא כדאי לתקן בגלל העלות הגבוהה של החלק.
היה מדהים! הוא חמוד, אמין מאוד ומקצועי. חלק מהתקלה לא תוקנה אז הוא החזיר חלק מהכסף שגבה.
מאור היה ממש אחלה. הייתי מאוד מרוצה, הוא ידע לאבחן את התקלה, הגיע עם העובד שלו ושניהם היו נחמדים, מאירי פנים ואם אצטרך בעתיד אני אקרא לו.
מאור בא, בדק את המדיח באופן יסודי וטוב, התברר שהבעיה לא הייתה פתירה.
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הסביר שהתקלה הנה במשאבת המים סל המדיח והוא ממליץ לקנות מדיח חדש עקב עלות התיקון.
בדיקת תקלה במדיח כלים.
שמעון היה מצוין! הוא הגיע והגיב מהר, עזר לי לפתור את הבעיה גם מבחינת לטווח הארוך ואפילו יצר קשר לבדוק מה החלטנו.
הוא היה בסדר גמור, הכל היה טוב!
אילן מעולה, נחמד ומקצועי. הוא הציע את כל העזרה שיכל, הגיע ועשה בדיקה, אמר לי שצריך לפרק את הארון בשביל לתקן את התקלה, אני לא רציתי, אז לא עשינו את התיקון בסוף. הוא לקח סכום שלדעתי הוא נמוך ואמר שאם אני אתחרט, הוא יחזור ויעשה את התיקון ללא עלות נוספת.
היתה תקלה E24 במדיח, הוא בא ונתן חוות דעת. היה בסדר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.