מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
אלון בביקור הראשון איבחן שהתקלה במקרר נובעת בגלל שהחיישן והמפסק לא תקינים והחליף אותם. לאחר שבוע חזרה אותה תקלה בדיוק והחליף שוב את המפסק. כעבור חודש וחצי שוב חזרה אותה תקלה. הניסיונות להביא אותו לבדיקה או לתיקון לא צלחו. אלון התחמק ולא חזר לטלפונים. בסוף נאלצתי לקרוא לטכנאי אחר כדי שיתקן את המקרר. הסתבר שהחלק הבעייתי לא הוחלף (גוף חימום), שהחלקים "החדשים" שאלון החליף היו חלקים ישנים (מעל 7 שנים) ושבעצם לא קיבלתי אחריות עליהם. בסוף שילמתי כפול ובזבזתי הרבה זמן על התיקון. חבל מאוד!
הוא היה בסדר גמור. הוא היה נחמד, אדיב והוא עשה עבודה מהירה. הוא זיהה את התקלה די מהר ונתן פתרון מהיר ובמחיר סביר.
התקשרתי אליו בסביבות השעה 16:00. למרות שהיה יכול לדחות אותי ליום המחרת, הוא הגיע בערב מאוחר אחרי השעה 21:00 עם אנרגיות כאילו הוא רק התחיל את יום העבודה שלו. בן אדם מאוד נחמד, מאוד אדיב. הוא איבחן את הבעיה כמו שצריך. מאוד מקצועי, מאוד שירותי. טוב ויעיל. המחיר היה הוגן. אני מאוד מרוצה ממנו, מגיע לו המקום הראשון!!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.