מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
עדי נתן שירות מעל ומעבר! בהתחלה הוא החליף לי כרטיס, אבל עדין הייתה בעיה במקרר אז הוא חזר ומילא לי גז והיה איתי בקשר כל הזמן לוודא שהכל מסתדר, הוא גם לא חייב אותי על הביקור הנוסף, הוא היה באמת בסדר גמור והראה נכונות לעזור.
תיקון מקרר של חברת דה-לונגי שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני ומילוי גז.
הוא מאוד שירותי, היה לו המון רצון טוב לעבוד והתעניין אם הבעיה הסתדרה. הוא היה אצלנו כמה פעמים אבל הבעיה לא הסתדרה ורק אחרי פעמיים הוא הצליח לתקן הכל והוא גבה מחיר רק על הביקר הראשון. בסך הכל אני מאוד מרוצה.
מבחינת היחס הוא היה בסדר גמור אבל אני לא יודע אם זה היה מספיק מקצועי מפני שהוא הגיע פעם אחת למלא גז וזה לא עזר ובפעם השניה הוא הגיע והחליף כרטיס ומאז המקרר עובד.
הוא הגיע בזמן, היה אדיב, מקצועי ונחמד. הסביר לי מראש הכל, היה הגון במחיר, ולאחר שסיים סידר וניקה אחריו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.