מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 47 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור. הבאתי את הרכב בצהריים וכבר אחר הצהריים של אותו יום קיבלתי אותו בחזרה.
טיפול לפני טסט שכלל תיקון וכיוון בלמים ברכב מסוג יונדאי גטס 2008.
עבדאללה היה סבבה, הייתי ממש מרוצה מהטיפול שקיבלתי.
רפי בן אדם אמין, ישר, נגיש וזמין. פשוט איש מעולה!
טיפול 10,000 שכלל החלפת בלמים ותיקון ממיר קטליטי ברכב מדגם Santa Fe שנת 2008 של חברת Hyundai.
השירות היה ממש נחמד, המחירים גם היו הוגנים לדעתי ובסך הכול אני מרוצה.
טיפול 10 אלף, הכולל החלפת רפידות בלם קדמיות ואחוריות ותיקון מתזים לוישרים ברכב מסוג יונדאי גטס שנתון 2008.
היה בסדר מבחינת מהירות הטיפול והזמינות.
הגעתי אחרי מוסך לא אמין ששבר לי את כל הסוויץ׳ ומשה זיהה וטיפל בבעיה עם הסבר מלא ומפורט. משה הוא זן נדיר. כמה סבלנות, כמה מקצועיות וכמה יושר. ללא ספק ממליצה במלוא הביטחון ובפה מלא להגיע. מבחינתי מצאתי את האיש והמוסך האמין ביותר.
הוא עשה עבודה יפה. התרשמתי שמדובר במקצוען. המחיר שגבה היה סביר.
התקנת ידית, בדיקת שמן, תיקון פנס שרוף וניקוי מנוע ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2008.
היה מדהים! התקשרתי למוסך לקבוע תור, לירון נתן לי את הכתובת ואמר לי: תבואי עכשיו. הוא הזמין לי את הידית, שהיתה חסרה לי, שאל אם אני צריכה עוד משהו. הוא נתן לי לשבת בנוחות במשרד שלו בזמן שהוא והעובדים שלו מטפלים לי ברכב. כל הכבוד להם. קיבלתי שירות של מחלקת עסקים בטיסות.
תיקון תקלת התחממות ותיקון מזגן ברכב מסוג יונדאי סיוויק שנת 2008.
השירות במוסך היה מעולה, הם לקחו מחיר הוגן ומצאו לנו את הבעיה תוך שניה.
אני ממליץ עליהם! הם נותנים שירות טוב ובזמן. מה שהם אומרים זה מה שהם עושים ויש אווירה טובה ומחירים סבירים.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.