מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 46 חוות דעת רלוונטיות
עברו כמה שבועות וחשוב לי לציין את רועי לחיוב, שכן הוא גילה יוזמה והחזיר לי את הכסף דרך ביט במסגרת תהליך גישור עם מידרג, מאוד מעריך את היושרה שלו.
היה בסדר גמור. הם נתנו שירות מעולה וניסו לעשות מה שאפשר כדי לתקן את המזגן.
ניסיון לתיקון בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
הוא עשה עבודה טובה, הוא לא תיקן כי הייתה בעיה לא קטנה שאי אפשר היה לתקן אבל הוא עשה את המיטב. הוא עבד כמה שעות ולא לקח כסף על מה שהוא שם אלא רק על ההגעה. היה אחלה.
היה מעולה! התיקון לא צלח כי המזגן ישן מידי.
בדיקה של מזגן שהפסיק לעבוד וניסיון לתקן חלק שלבסוף הסתבר שלא הוא הבעיה.
בחור טוב, חביב וישר. המזגן לא תוקן ולכן גבה רק דמי ביקור .
היו כמה ניסיונות לתיקון אך לבסוף התברר שהמדחס הלך, הציע לרכוש יד שנייה במחיר מוזל. ניסה בכל זאת לסדר ולהציל את המצב. הגיע בזמן ואף הקדים, נתן שרות מכל הלב ומצא את התקלה, פשוט המזגן ישן וכבר עבר זמנו.
הוא לא הצליח לתקן אבל לא היה לו סיכוי, מבחינת השירות הוא ניסה הכול, היה נחמד והגיע בזמן.
רפי היה מקצועי, מסודר, סובלני, אמין והוגן מאוד. הוא בדק וניסה לעשות מה שאפשר, אבל לא היה אפשרי לתקן את התקלה בגלל חלק מיוחד שלא היה בנמצא. רפי גם ניסה להשיג את החלק דרך טכנאי אחר אך ללא הצלחה.הדריך אותי איך להמשיך בטיפול מול טכנאי חברת המזגן. בסופו של דבר ר9י גם לא הסכים לקחת תשלום על הביקור/ייעוץ אפילו שלחצתי עליו. ברור שבפעמים הבאות אתקשר אליו שוב. אצלי כבר בזיכרון בטלפון. בהצלחה.
יצרתי עם קשר עם יצחק לאחר שהמזגן בדירה החל לקצר, לאחר תיאור הבעיה טלפונית, הוא הסכים להגיע והיה אצלי בדירה תוך חצי שעה. בבדיקת המזגן סבר בתחילה שניתן יהיה להתגבר על התקלה על ידי החלפת הקבלים. לאחר החלפת הקבלים, המזגן המשיך לקצר ואז עלה שהמדחס במזגן הלך ולכן קבע כי לא מומלץ לתקן, ועדיף לקנות חדש. בסופו של יום גבה עבור השירות בלבד. התרשמתי שמדובר באדם מקצועי, אכפתי, מנוסה, אמין שמבקש לתת שירות מצוין ללקוח -ואני ממליץ עליו בחום.
לאחר הליך גישור, הגענו להסכמה שיתרום את הכסף לעמותה וכך היה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.