מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
התקנת שלושה מזגנים, שני מזגנים של חברת תדיראן אלפא פרו 10 ומזגן נוסף אלפא פרו 15, פירוק מערכת קודמת ויחידה חיצונית שמחוברת ל4 מזגנים, ניקוי צנרת וסידור ניקוזים.
רונן נתן שירות נהדר! הוא הגיע עם שלושה אנשים שעבדו בצוות כמו תזמורת שמנגנת היטב. כל אחד מהם ידע בדיוק מה הוא צריך לעשות, עם חלוקת תפקידים מעולה. הם ניקו כל דבר והיו ממש עשר! הכל מאה אחוז.
החלפת מנוע מאוורר(ביחידה הפנימית), התקנת שני פתחי שירות עם תריסים ופילטרים בתעלת המיזוג(כולל עבודת גבס), ניקוי פילטרים, תיקון צינור ניקוז ומגעים חשמליים והחלפת קבל במזגן מיני מרכזי של אלקטרה 4 כ"ס.
ביצע עבודה מקצועית ויסודית, הסביר את מהות התקלה ואת אפשרויות התיקון, היה נחמד, לבבי ואחראי, חזר מיד לטלפונים, עמד היטב בזמני ההגעה שהבטיח, חזר פעם שנייה לתקן לאחר שהמזגן שוב הפסיק לעבוד וביצע את התיקון במסגרת האחריות. עם זאת, כששאלתי אותו כמה יעלה התיקון, לא ידע לומר ולא נתן שום הצעת מחיר על העבודות הדרושות. לכן הייתי די בהלם מהמחיר הגבוה, כ-3,500 שקל. לאחר מכן התברר לי שאכן המחיר של החלפת מנוע המאוורר, למשל, גבוה ב-60 אחוז מהממוצע במידרג וגבוה יותר מהמחיר הגבוה ביותר ששולם במידרג על סוג התיקון הזה. הלקח שלי והעצה לאחרים היא תמיד לעמוד על כך שתינתן הצעת מחיר מסודרת על כל אחד מסעיפי התיקון, להשוות מחירים ואז להחליט אם להמשיך עם הטכנאי הזה או לעבור לאחר. בשורה התחתונה: יצאתי מתוסכל מהמחיר, אבל מאחר שהייתי מרוצה מהעבודה וכל השאר, נתתי ציון כללי טוב.
הוא היה נחמד מאוד, הוגן, מקצועי ומקצוען. באמת בחור על הכיפאק. הוא גם עזר לי בעוד משהו בלי לגבות על זה. אני אשתמש בו שוב אם צריך ואני ממליץ עליו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.