מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה אצלי כחצי שעה וניסה לטפל בבעיה אבל איבחן שהיה צריך להחליף חלק יקר והחלטתי לא לתקן את המדיח.
הוא בדק את המדיח היה מאוד נחמד, הוגן ופייר, אבחן את התקלה, הפנה אותנו לייצרן ולא הסכים לקחת תשלום.
הוא היה מאוד מאוד מאוד נחמד. לצערי הוא לא תיקן את התקלה כי כנראה הלך הכרטיס והוא נתן לנו לחשוב אם שווה לנו בכלל להשקיע בכרטיס או לקנות כרטיס חדש. אם נחליט לתקן אז נזמין אותו. הוא נתן שירות טוב וניסה כל מה שיכל כדי למצוא את הבעיה ולתקן והיינו מרוצים מאוד.
תיקון של מדיח כלים מתוצרת סימנס כולל אבחון מקצועי והחלפת משאבה שמרוקנת מים מהמדיח.
השירות היה מעולה!! למרות שלא קבענו מראש, ביקשתי שיגיע, שמול הגיע במיידי ממש, איבחן התקלה טיפל, והבעיה נפתרה!!!
דוד היה בסדר גמור, זמין ולדעתי המחיר היה הגון מאוד.
תיקון מדיח כלים של סימנס, בדיקה מקיפה ואבחון של התקלה, ניקוי יסודי של צנרת וחלקים פנימיים, החלפת קבל.
היה מושלם! רז הגיע תוך זמן ממש קצר. היה מאוד אדיב, ענייני, הסביר כל פעולה וענה על השאלות. התעקש לבדוק אפשרויות שונות, כדי להשמיש את המדיח, השקיע מאמץ וזמן. אבחן את התקלה במקצועיות, וגם מנע החלפת חלק מיותר. בסיום העבודה דאג גם לכוון את התאמתו של המדיח למטבח בצורה מיטבית (חצי אינטגרלי, בתוך ארונות, וצמוד לפרקט).
היה מצוין. הוא עלה על הבעיה מהר וסיים צ'יק צ'אק, עשה בדיקה מקצועית ומאוד התרשמנו ממנו.
הוא הגיע בזמן. עבד היטב, בדק את כל האפשרויות. בעצם לא היה הרבה מה לעשות עם המדיח, הוא קבע את מותו. מחיר הבדיקה היה גבוה לדעתי.
השירות היה טוב, דוד הגיע בזמן, בדק את המדיח ומצא כי הבעיה נמצאת בכרטיס.
אבחון תקלה וניקוי מכונת מייבש כביסה מחברת בוש ומדיח כלים מחברת סימנס.
הכל היה מעולה, הגיע בזמן, אבחן את התקלה והמליץ לנו באמינות מה לעשות בהמשך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.