מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 30 חוות דעת רלוונטיות
אליאור הסביר את התקלה והאופציות בצורה טובה.
המזגן שלנו טפטף והזמנתי את אלעד לחוות את חוות דעתו. אלעד היה מאוד כנה ואמר שכרגע הוא לא רואה סיבה לתקן והסביר לנו מה לעשות כדי שהמזגן לא יטפטף. אלעד היה מאוד נחמד וסבלני.
ליעד היה מצויין! אמין, מקצועי, הכל עשר!
בדיקת גז וניקוי שלושה מזגנים עיליים 1 כ"ס של חברת תדיראן ו3.5 כ"ס של חברת אלקטרה.
הוא בן אדם מדהים ואכפתי, חבל על הזמן! התקשרתי אליו בערב חג והוא אמר שיגיע כבר באותו היום כדי שלא אשאר בחג בלי מזגנים, עבד שעות וניקה את המזגנים בצורה יסודית, הסביר הכל, דאג לא ללכלך את הקירות וניקה אחריו, עכשיו המזגנים עובדים חלק, לא מרעישים והכל פיקס.
הוא בדק את המזגן, בעל הבית החליט להחליף את המזגן עם בעל מקצוע אחר אבל אני הייתי מאד מרוצה מיורם! הוא היה יחסית זמין, הסביר הכל בצורה מפורטת, לקח את המחיר שקבענו לפני, אמר שינסה לעשות מה שהוא יכול, היה חביב ונחמד. התרשמתי ממנו שהוא היה מקצועי, המזגן היה מאד ישן, הוא הסביר את המשמעויות של כל אפשרות ונתן עצות טובות. הוא לקח מחיר הוגן, היה אדיב ואפילו עשה הנחה על המחיר אחרי שראה שהוא לא יעשה את התיקון.
היה טוב. הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
הגיע בזמן, היה נחמד ואדיב. יש נזילה במזגן שהתרשמתי שהוא לא הצליח לתקן. המחיר עבור הביקור היה בסדר.
הוא מקסים, בעל מקצוע, אין לי מילים! פשוט אין לי מילים, ממש! חוץ מזה שהוא בעל מקצוע, הוא קודם כל בן אדם, שהיום קשה למצוא את זה. פשוט מדהים, שיהיה לו רק טוב! האמת שהוא לא תיקן, למרות שהוא יכל לתקן ולהרוויח משהו כמו 800 שקלים! המזגן חדש ורק עכשיו נגמרה האחריות, החברה די דפקה את הפעולה של המזגן ורפאל אמר לי שהם צריכים לבוא ולסדר את זה כי הם עשו פעולה לא נכונה והוא עזר לי. דיברתי איתם והם לא הסכימו לבוא, ורפאל בטוב ליבו פנה למנהל השירות והצליח להזיז עניינים והם באו, אז אין לי מילים, רק להמליץ בחום לכל מי שרוצה! הוא הגיע ושאל והתקשר ובדק אם סידרו לי, אין לי מילים, אפילו בספרים אין בעלי מקצוע כאלה היום! הוא אמר לי "לא לא עשיתי כלום" ולא לקח תשלום, והיה יכול לקחת את העלות ביקור. הוא לא עשה אבל עלה על התקלה! הגיע טכנאי של החברה ורפאל אמר לו שזה לא זה וצריך לעשות משהו אחר ובסוף הוא הסכים עם רפאל. הוא מקצועי חד משמעית, מומלץ בחום :)
השירות היה מאה אחוז, אביחי היה מקצועי ואדיב.
היה בסדר. הוא לא תיקן את המזגן כי התקלה מורכבת.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.