מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
אליאס היה 10! ממש נהדר מכל הבחינות. מקצועי, נחמד ושרותי. התקשרתי אליו ביום שישי יחסית מאוחר כשגיליתי שהמקרר שבק חיים. הוא הגיע למרות השעה, מתוך מחשבה ואחריות, שתקלת מקרר אי אפשר לדחות ליום ראשון. סידר את התקלה וביצע בנוסף ניקוי ופתיחת ניקוז . המקרר עובד יותר טוב מקודם. כל הכבוד לאליאס, אני מאד מרוצה ממנו. יותר מזה, לפני כניסת שבת, הוא התקשר לוודא שהכל בסדר, וגם במוצאי שבת שלח לי וואטסאפ לוודא שהכל תקין. כן ירבו. ישר כח.
תיקון מקרר מחברת סמסונג שכלל החלפת טרמופיוז ותיקון סתימה.
התוצאה הייתה אחלה! אדיב, נעים, ישר ומקצועי. אדם מאד שירותי ממליץ עליו.
הוא מעולה, מקצועי מאוד ואני ממליץ עליו. מבחינת מחיר לקח את מה שסוכם מראש ולא שקל יותר.
היה מאוד אמין זאת אומרת כשגילה שזה קצת יותר רחוק ממה שחשב הוא לא העלה את המחיר בגלל זה וישב עד שהבעיה נפתרה. בן אדם אדיב, היה ממש מוצלח.
יניב היה על הכיפאק, נתן לי שירות מצוין ומבחינה מקצועית לא פגשתי באנשי מקצוע כאלה! הוא איתר את התקלה תוך דקה, החליף את החלק, ענה לי על כל השאלות ונתן את השירות הכי טוב שהיה יכול. המחיר שביקש היה נשמע לי מאוד הגיוני וסביר ואני באמת מרוצה מאוד!
החלפת טרמופיוז במקרר של חברת סמסונג.
שוקי לגמרי יצא צדיק. התקשרתי אליו כי המקרר שלי לא עבד כמו שצריך, ביקשתי שיגיע בהקדם כי זה לפני סופ״ש, הוא אמר שהוא חוזר אלי עוד כמה דקות אחרי שיבדוק מה הוא יכול לעשות. הוא הגיע ב1 בצהריים ביום שישי, זיהה את הבעיה, הסביר לי מה צריך לעשות ולאורך כל הטיפול מה בדיוק הוא עושה. פירק את המקרר ואמר לי שצריך להחליף את הפיוז, הוא הסביר לי שלפעמים הפיוז נשרף לא כי יש קצר אלא כי יש בעיה בגוף חימום עצמו של המקרר. הוא אמר שהגוף חימום יקר ובינתיים הוא מסתפק בלהחליף את הפיוז ואם תוך 24 שעות הבעיה חוזרת אז לקרוא לו שוב והוא כבר יחליף את גוף החימום. ייאמר גם לזכותו שלפני שהוא הגיע הוא שלח לי הודעה עם המחיר של הביקור וביקש שאאשר לו. על כל העבודה עצמה הוא הוסיף רק 100 שקל על מחיר הביקור. הלכתי לבדוק כמה עולה החלק שהוא החליף ומצאתי שעולה פחות ממה שביקש כך שגם בהיבט הזה הוא יצא צדיק! המקרר עובד כמו מלך. אני נותנת לו 10 מכל הבחינות, גם התגמשות והשתדלות אמיתית בזמנים, גם ברמת אמינות וגם ברמת המחירים. מגיע לו את הציון הכי גבוה שיש.
החלפת טרמופיוז ורגש במקרר של חברת סמסונג.
הוא היה מצוין הייתי מרוצה מאוד מהעבודה. הוא היה מקצועי. למחרת כשהסתבר שהמקרר עדיין לא בסדר הוא היה מאוד נחמד וישר אמר שיבוא לראות. הוא תיקן ואמר שלא יגבה תשלום עד שנברר שאכן הבעיה תוקנה לחלוטין. איזה הגון!!!! הוא עשה עבודה נפלאה אבל אני חושב שעמידה בזמנים זה לא קטע חזק אצלו.
הוא מדהים, אדיב ומקצועי. גם נתן לי שירות אחר כך ללא עלות במסגרת אותה בעיה וממומלץ בפה מלא!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.