מציג חוות דעת 1 - 5 מתוך 5 חוות דעת רלוונטיות
התקלה היתה מאד יקרה לתיקון, אז החלטנו לא לתקן אלא לקנות מקרר חדש. הוא גבה תשלום על ביקור והיה בסדר סך הכל, לא משהו חריג לטוב או לרע.
הוא היה מעולה! מקצועי ונחמד, אמר מה הבעיה ושאין צורך בינתיים לקנות חדש ולקח סכום סביר. חשבנו שיש נזילה אבל הוא אמר שזה בגלל שהדלת הייתה פתוחה הרבה זמן.
בדיקה של מקרר גלקסי ישן.
הייתה לנו בעיה שהמקפיא לא קירר. דיברתי איתו בטלפון ותיאמתי מועד. הוא בא בזמן ועשה רושם של בן אדם אמין. הוא עשה בדיקה ראשונית וראה שלא מדובר בתקלה שניתן לבוא ולפתור אותה בשנייה. הוא המליץ לנו שלא לתקן ולקנות מקרר חדש.
בדיקת מקרר תדיראן גלקסי 453NF שהמקפיא שלו לא שומר על טמפ' אחידה (10- עד 4+).
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! כבר בטלפון אבי שאל איזה מקרר, כמה הוא ישן וניסה להבין איזה תקלות אפשריות קיימות בו. הוא חשב איתי ביחד אם שווה לעשות בדיקה ואולי תיקון. בגלל שהמקרר היה ממש טוב החלטתי ללכת על בדיקה. לאחר בדיקה אבי המליץ לי שעקב המדחס שעושה רעש לא תקין, חוסר גז והתחממות יתר, הוספת גז כנראה תעמיס על המדחס ותהיה רק ההתחלה ובזמן קצר יחסית כנראה שיהיה צורך בתיקון גדול שכבר לא יהיה כדאי. אבי היה אדיב, נחמד וכמובן נשמע מקצועי מאוד. ותמיד נתן הרגשה שהוא לא רוצה לבזבז את הכסף שלי על תיקון שלא יחזיק, או ביקור שלא יהיה כדאי לעשות.
הוא בא ביום שישי ב 12 לילה ומאד התרשמתי מזה. כשהוא הגיע הפריזר חזר לעבוד. הוא הגיע בזריזות והיה מעולה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.