מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
המקרר שלנו התקלקל. צחי הגיע,אמר שהטיימר לא תקין. הוא החליף אותו עבור סכום שהיה נראה לי הרבה כסף. בדיון איתו בוואטסאפ ,הוא אמר שזה עבור כל השירות: נסיעות, ביקור, טיימר והפשרה. המחיר עדיין יקר מאוד לטעמי .סגרנו בווטסאפ על מחיר נמוך יותר והוא היה אמור להחזיר לי את ההפרש. עברו שבועיים והמקרר שוב לא עבד. התקשרנו אליו , הוא הגיע והחליף גוף חימום .לא לקח תשלום ולא החזיר לי את הכסף שדיברנו שיחזיר. שבוע נוסף עבר והמקרר התקלקל בפעם השלישית. העדפתי כבר לסדר את זה בעצמי ולא לקרוא לו. המקרר עובד כהלכה כבר חודש. אני לא אחזור להתקשר אליו ואם הייתי יודע מה שאני יודע עכשיו לא הייתי קורא לו מלכתחילה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.