מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מרוצה ממנו מאוד, הוא נתן לי שירות וטוב ואמין ולאחר בדיקה לא גבה תשלום כלל כי מצא שאין איך לתקן את המכשיר. הוא יכול היה לגבות ממני תשלום ואני מעריך זאת מאוד!
היה ממש בסדר גמור.
הוא לקח את הטלוויזיה אליו, ראה שאי אפשר לתקן את התקלה וגבה תשלום מאוד סימלי על הבדיקה.
סיכמתי איתו שיסתכל מה התקלה במקום אבל זה לא מה שהוא עשה. הוא הגיע ואמר שהבדיקה תיעשה במעבדה ואני לא הסכמתי. זה לא מה שתואם איתו מראש ואני לא מרוצה מהשירות. הוא גבה דמי ביקור בלבד.
הוא לקח הצעת מחיר גבוהה לדעתי אז החלטתי לא לבצע את העבודה והוא גבה תשלום רק על הביקור. כשפניתי למישהו אחר הוא הציע לי לא לתקן בכלל את הטלוויזיה כי זאת תקלה שחוזרת על עצמה גם אחרי התיקון, נוטי לא הבחין בעובדה זו ורצה לתקן את התקלה, אז הייתי קצת מאוכזב מהמקצועיות שלו.
תיקון טלויזיה LCD של הייר שספק הכוח שלה היה שרוף ובדיקת טלויזיה LED של סמסונג שהכרטיס שלה הלך.
אני מרגיש שהוא בחור אמין מאוד ודי מקצועי. הבאתי אליו את הטלויזיות לבדיקה חינם. היה קל למצוא אותו, הוא היה מאוד פרקטי בתיאום הפגישה, זמין בטלפון ואם הוא לא ענה הוא התקשר חזרה. המחיר היה בהחלט סביר עבור העבודה שהוא ביצע. הוא גם אמר שיוכל להגיע לתקן אצלי את הטלויזיות אבל זה יהיה בעלות גבוהה יותר. הטלוויזיה שתיקן עובדת כרגע ואת הטלויזיה השניה הוא ביקש לא לתקן כי זה לא כדאי לי כלכלית לדעתו.
בדיקת בעיה במסך טלוויזיה מסוג LED.
בעל המקצוע הוזמן על מנת לתקן מסך טלוויזיה מסוג LED. הביקור הפך לביקור סרק בגלל שגיליתי שלטלוויזיה עדיין יש אחריות (בזכות עצתו של בעל המקצוע). אני חושב שהמחיר שהוא גבה לביקור של 20 דקות שבו אפילו לא נפתחה הטלוויזיה היה גבוה מידי. סך הכול היה חיובי פרט למחיר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.