מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור, אומנם הוא לא יכול היה לתקן את הטלוויזיה אך הביא לי טלוויזיה חלופית עד שאמצא אחת חדשה ולא גבה עליה או על הבדיקה דבר, הוא עזר לי להבין את הצורך בטלוויזיה חדשה ואני הייתי מרוצה מהשירות שלו!
אבי בן אדם מדהים שאין דברים כאלה! שירות ואמינות ברמות הכי גבוהות. כמה דקות אחרי שהבאתי לו את הטלוויזיה אבי קרא לי לחזור אליו. הוא אמר לי שהמסך תקין לגמרי, הסביר לי מה הייתה הטעות שלי ומה אני צריך לעשות אם המסך יחשיך שוב. הכי חשוב, אבי לא היה מוכן לקחת שקל! אני התעקשתי לשלם לו כי הוא נתן לי שירות מדהים, אבל הוא לא היה מוכן לקבל.
הוא הגיע מהרגע להרגע, ידע על מה הוא מדבר והיה אדיב ואמין. הוא אמר שצריך להחליף כרטיס אך לא רציתי לעשות זאת בסוף והוא רק לקח מחיר סמלי וסבבה לגמרי.
אין לי מילים! הוא הסתכל שעה על הטלוויזיה, אף פעם לא ראיתי מישהו שככה משקיע בבדיקה! אחרי שעה אמר לי, תקשיב, לא עשיתי משהו בפועל ורצה חצי ממה שאמר לי מראש. בן אדם ממש אחלה! הוא ריגש אותי! עד עכשיו הוא בקשר איתי ומנסה לעזור לי עם פניות הציבור, כי לא ניתנה לי אחריות כמו שצריך על הטלוויזיה.
הייתי מרוצה. לבסוף הוא אמר שלא יהיה ניתן לתקן את המסך ולקח תשלום עבור הביקור. הוא היה בסדר גמור.
הייתי מרוצה ממנו מאוד! הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה, הוא לא ביצוע תיקון כי לא היה צורך בכך אבל היה נראה לי מקצועי.
הוא לקח את הטלוויזיה לבדיקה וראה שצריך להחליף מעבד, החלטנו שלא לעשות את זה כי זה יקר. בסופו של דבר תיקון לא היה, אבל אייל עשה רושם טוב והיה שירותי, אדיב וזריז.
היה בסדר גמור, אני מרוצה סה"כ ואין טענות!
בדיקה של טלוויזיה LCD של חברת פיליפס.
היה מעולה! הוא לקח את הטלוויזיה למעבדה והיה ממש אמין לומר שאין תקלה והיא באמת עובדת.
הגיע בזמן ועשה רושם של אדם נחמד. את הטלויזיה לא תיקן כי לא הבין את הבעיה. אחרי שבהינו יחד בטלויזיה שתי דק ללא שום ניסיון לתקן. גבה תשלום על כלום והלך. לזה אני לא קורא שירות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.