מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 101 חוות דעת רלוונטיות
היה על הכיפאק. כבר מהתיאור הטלפוני של התקלה הבין במה מדובר וציין שעליו להזמין את החלקים וכשאלה יגיעו אליו ניתן להביא את המסך אליו למעבדה ביהוד. ציין כי בסה"כ כשמדובר במוצר איכותי של חברה כמו פיליפס שווה לדעתו לתקן, אך אם היה מדובר במוצר זול לא היה ממליץ. בכל מקרה השאיר זאת לשיקול דעתי ולא לחץ. התיקון עצמו בוצע במקצועיות, בזריזות וביעילות. מעבר לכך מדובר באיש נעים הליכות וחביב. בהחלט ממליץ!
היה מצוין!
תיקון של טלוויזיה כולל החלפת נורות לד ותיקון של מסך הטלוויזיה.
היה מאוד נחמד, אך הוא הפנה אותי למעבדת טלויזיה באופן עצמי.
היה מצוין! אבי אדיב, מקצועי וקשוב. היה תענוג לקבל ממנו שירות!
מיקי בסך הכל נראה בחור די מדהים, שולט בחומר וצדיק. קבענו תאריך מסוים לעבודה, אבל, כשהתקשרתי אליו באותו היום הוא אמר שלא קיבל את המשלוח של הנורות והוא לא הודיע לי על כך מראש. העבודה התעכבה ביום -יומיים, אבל, חוץ מזה הוא היה מצוין.
היה בסדר גמור, הוא איש נחמד.
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה את העבודה בזמן קצר ביותר וגם הציע טלוויזיה חלופית לזמן התיקון. התיקון פתר את הבעיה.
אבי היה אדיב ונעים, מקצועי ואמין מאוד. הסביר את התקלה והציע 2 פתרונות אפשריים לטווח ארוך יותר. לקחנו את המלצתו לטווח הארוך. המחיר היה מאוד סביר. הגענו בבוקר עם המסך המקולקל ואחה"צ כבר היה אצלנו בבית תקין כמו חדש. המסך אפילו הראה תמונה משופרת כי בתיקון כל הלדים הוחלפו. הכל היה מאה אחוז! מומלץ בכל הקטגוריות.
אני מאוד מרוצה! איש רציני, אמין ומקצוען. גם אחרי שביקשתי לחזור ולבדוק שוב, הוא בא, בדק וצדק שהייתה בעיה של חברת הוט ולא בחיבור. ממליצה בחום.
היה מצוין! מיקי שירותי, מקצועי מאוד וזמין תמיד. פשוט תענוג שיש כאלה בעלי מקצוע! זאת לאחר שרות מתחת לכל ביקורת של סמסונג. ממליץ בחום!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.