מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
בחברה שממנה קניתי את הטאבלט סירבו לתקן לי את המכשיר למרות שהוא באחריות אז נאלצתי ללכת למעבדה פרטית. הגעתי אליהם והם היו מקצועיים מאוד, אמינים ואדיבים. כמעט בכל יום קיבלתי מהם טלפון מה קורה עם המכשיר ואיך מתקדם הטיפול. היה ממש מצוין. לגבי הזמנים לא ניתן ציון כי בד"כ הלקוח מתבקש להפקיד את המכשיר במעבדה של חברת התקשורת ממנה רכש את המכשיר לשבוע- שבועיים. במקרה זה תוקן בגט פיקס לאחר 3 ימים מיום המסירה. האם ריאלי לצפות לתיקון עוד באותו יום ?-אינני יודע.
הוא היה מצוין, המחיר היה הוגן והיה מקצועי מאד ואדיב.
הוא היה בסדר גמור, נחמד, עמד בזמנים, נתן שירות, אין מה להגיד! זה היה משהו מורכב, הוא הפך לי את כל הטאבלט ובסוף הצליח לתקן!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.