מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 55 חוות דעת רלוונטיות
מיקי הגיע יום לאחר שדיברנו בטלפון והיה מאוד אדיב. אני חשבתי שיש תקלה בטלוויזיה אך הוא הסביר לי שהטלוויזיה בסדר והראה לי כפתור שלא הכרתי. הוא לקח סכום בהחלט הוגן על הביקור ואם תהיה לי תקלה בעתיד אני אגש אליו כי הוא מצא חן בעיניי.
הוא היה מעולה וסופר מקצוען, הוא לא הצליח לתקן אבל מאוד השתדל.
הוא בן אדם מאוד נחמד, הגיע וניסה לעזור. הציע לי לקנות מקרין קול אבל לבסוף קניתי טלוויזיה חדשה.
איציק היה נחמד, אדיב ומנומס, ונראה שהוא מבין את העבודה. הטלוויזיה שהתקלקלה הייתה ישנה, ולדברי איציק לא ניתן להשיג את החלקים שהיה צורך להחליפם. קיבל תשלום עבור הבדיקה, וקניתי טלוויזיה חדשה.
בדיקת מסך טלוויזיה של חברת Toshiba ורכישת מסך חדש.
הוא היה בסדר גמור, מקצועי והגיע בזמן. לאחר בדיקה הוא אמר שעדיף לקנות מסך חדש והוא ייעץ לי ועזר לי עם הקנייה ואני מרוצה מהשירות שהוא נתן לי.
הוא אדם נחמד ומקצוען! הוא מחפש לחסוך ולא לגרום להוצאות מיותרות ללקוח. הגישה שלו מעולה והוא מאוד אמין. אחלה בנאדם. הוא בדק את הטלוויזיה ואמר שכנראה יש בעיה עם הקולטים של YES אז הבעיה לא נפתרה אבל אחרי שיבדקו את האנטנות מהחברה אני אראה איך אנחנו ממשיכים.
בדיקת טלוויזיה של טושיבה.
צבי הגיע, לקח את הטלוויזיה למעבדה שלו לבדיקה וקבע שאי אפשר לתקן אותה. לקח לו מספר ימים כדי להחזירה, אבל הוא היה מקצועי וכל החוויה הייתה בסדר.
הוא היה בסדר גמור, הייתה בעיה במסך, הגעתי אליו הוא בדק את התקלה במקום ואמר שלא כדי לתקן, לא גבה תשלום.
האמת אני די נטרלי, הוא לקח את הטלוויזיה ולא היה לו את החלק אז הוא החזיר אותה. הוא היה אדיב ונחמד אבל לא כל כך עמד בזמנים, הוא דחה אותנו בשלושה ימים ובאותו יום הגיע בצהרים במקום בבוקר.
הוא הגיע וניסה לתקן את הטלוויזיה. בזכות הניקוי שלו הטלוויזיה עבדה לעוד שבועיים, אבל היה צריך לקחת אותה למעבדה וזה לא היה משתלם כבר לתקן אותה.הוא היה אמין, ישר ומקצועי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.