מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 78 חוות דעת רלוונטיות
הייתה לי בעיית טמפרטורה במקרר, הוא אמר לי מראש כמה יעלה והיה מקסים מאוד. מבחינתי הכול היה מצוין ואני מרוצה ממנו מאוד.
התקשרתי אליו והוא איבחן את הבעיה בטלפון הגיע יום למחרת ותיקתק את העבודה, חבל על הזמן, היה בסדר גמור.
היה בסדר, הייתי מרוצה.
אריה היה מצוין ומהמם!
החלפת מאוורר ותרמוסטט במקרר של חברת אפולו תדיראן.
ניסים היה שירותי, אדיב ומקצוען. הוא בא בשעה שאמר, הסביר את מהות התקלה, תיקן ועשה עבודה טובה. המחיר היה לא זול בעיניי.
הוא מצויין! הוא הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי. פתר את הבעיות ולקח מחיר סביר לתקלה. לא סתם מרח אותי בדברים. לקח לו קצת זמן למצוא, עשה בדיקה סירדתית. הייתי מרוצה!
פרדי הגיע אלינו כדי לתקן את המקרר שהפסיק לקרר. הוא לא אמר מה הזמן שבו הוא יגיע ונתן התראה של בערך 40 דקות, שזה היה קצת פחות נוח. כשהוא הגיע הוא גילה שלא היה מספיק גז ומילא אותו. המקרר עבד במשך שבוע ואז הוא שוב הפסיק לקרר. קראתי לו שוב, הוא אמר שזו תקלה אחרת והחליף את התרמוסטט. מאז עבר שבוע וחצי והכל עובד כמו שצריך. אני רוצה להניח שאלה באמת שתי תקלות שלא קשורות אחד לשני כי זה מקרר ישן אבל אני מודה שאני פחות מרוצה ממה שהייתי רוצה להיות ממישהו שמדורג מקום ראשון במידרג.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.