מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
היה ממש אחלה!
אילן נתן שירות יעיל ומהיר. היה ממש אחלה!
תיקון מקרר סמסונג שהמגירות שלו התמלאו מים והמקרר הפסיק לקרר.
ראשית אדגיש התקלה תוקנה והמקרר עובד מצוין. היה עשר מכל הבחינות! לא תיקון של צ'יק צ'ק, הוא עבד מספר שעות. החלקים הפנימיים במקרר קפאו ולקח המון זמן להפשיר אותם. בסיום העבודה אמר שאם התקלה חוזרת הוא ישמח להגיע, אלא שלא בטוח שישתלם לשלם את התיקון ועדיף לחשוב על מקרר חדש. לא משפט שאנחנו מצפים לשמוע מטכנאים שפוקדים אותנו. המחיר שגבה היה נמוך מידי לדעתי. שכן, הוא באמת עבד על המקרר ממש יום עבודה מלא. מבחינתי צריך להמציא בשביל יואל ציון אחד מעבר לציונים שיש כאן :) ולשכפל אותו כדי שיהיו עוד כמה בעלי מקצוע שמעבר להיותם בעלי מקצוע מעולים, יש להם יושרה מדהימה. שמח שיכולתי להגיע אליו.
הוא היה בסדר גמור, ממש בסדר, התקשרתי אליו בערב והוא הגיע כבר בבוקר למחרת. תיקן והמחיר הוגן.
תיקון נזילת מים מתחת למגירות של הירקות במקרר מחברת סמסונג.
פתר את הבעיה במחיר סביר והיה ממש על הכיפאק.
תיקון הצטברות מים במגירות במקרר של חברת סמסונג שכלל החלפת חיישן קירור.
יגאל היה מקצועי, זיהה מהר את הבעיה וטיפל באופן מהיר. מאד אדיב ושירותי.
סה״כ היה בסדר. הגיע בזמן והסביר בדיוק. התקלה לדבריו נבעה מתיקון לא מדויק של איש מקצוע קודם שהכניס חלק מסוים של מעקף שבנה (כנהוג) עמוק מדיי עד למקום כך שאי אפשר היה לדבריו לתקן בצורה מיטבית כעת, או לתת על התיקון אחריות. לי אישית הפריע שלא שם מסיכה למרות שביקשתי וגם סיפקתי לו מסכה. אני מבינה שזה לא נוח וחם לעבוד עם מסיכה, אבל בימים כאלה זה הכרחי בעיניי. לגבי האם התיקון הצליח, ימים יגידו (לזכותו ייאמר שהוא בעצמו אמר שזה 50-50 במצב כזה). המחיר בעיניי היה קצת גבוה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.