מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 15 חוות דעת רלוונטיות
גל היה אחלה! הוא היה זמין, היה מאוד קל לתיאום והתקשורת מולו הייתה טובה. הוא עשה רושם מקצועי והוגן. הוא זיהה את התקלה מהר וייעץ מה כדאי לעשות למרות שבסוף בעל הבית החליט לא לתקן את התקלה.
היה מצוין, הייתי מרוצה! דניאל הגיע בזמן, הודיע לפני שהוא מגיע ובדק בצורה מקצועית את המדחס.
אמיר היה בחור נחמד. לקח לי תשלום רק על שירות ולא עשה תיקון כיוון שהמדחס היה גמור ונתן לי הצעה של החלפת מדחס שהייתה יותר יקרה ממזגן חדש.
גבי בדק תקלה במזגן, הוא לא הצליח לתקן כי נהרס בו חלק אז הוא בדק עם היצרן שאמר שאי אפשר להזמין את החלק. מבחינתי הוא בסדר גמור, אני מרוצה ממנו וממליץ עליו.
בדיקת מזגן עילי מחברת LG שכללה אבחון תקלה, ייעוץ ותיקון כרטיס אלקטרוני.
הוא 200 אחוז! הוא היה מדהים, התקשר אליי ואמר שיבוא עוד שעה ואכן דייק והגיע על הדקה. הוא אומנם לא תיקן את המזגן כי הוא היה גמור אבל כן סידר לי אותו ככל שיכל ועשה איזושהיא מניפולציה עליו, משהו שיועיל לי לטווח הקצר. הוא הגיע עם עוד מישהו, שניהם היו נחמדים, עשו עבודה מקצועית בצורה בלתי רגילה ואני ממליצה עליהם בחום לכולם!
תיקון תקלה במזגן מרכזי בסלון ובדיקה של שאר המזגנים בדירה של חברת LG.
היה בסדר גמור, ממש מעולה. הבעיה הייתה מינורית והוא לא ניסה לעבוד עליי אלא באמת גילה רצון טוב. טיפל בבעיה במהירות ולקח רק מחיר פורמלי. ביוזמתו הוא הציע לבדוק שאין בעיה כזאת בשאר המזגנים. יש לי רק מילים טובות להגיד עליו, נחמד וסבלני מאוד.
שרון היה בסדר גמור. עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן, הכל היה חיובי. לבסוף אמר שלא שווה לנו לתקן את המזגן.
השירות היה טוב, הוא הגיב מהר ועדכן אותי שיחזור אלי כי היה עסוק, הגיע יום אחרי, בדק את התקלה נשמע מקצועי, אמר שצריך להחליף את מזגן ונתן לנו עצות בינתיים איך להפעיל את המזגן, המחיר מאוד סביר.
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואיתר את התקלה. המחיר היה הוגן.
השירות היה מצוין!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.