מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה על הכיפאק! נתן טיפים לקניה חכמה יותר והיה מאוד נחמד.
היה מצוין! הוא גילה במהלך הבדיקה שיש אחריות תקפה ולכן החזיר אליי את הטלוויזיה, ולקח כסף רק עבור הביקור. לכל אורך השירות הוא היה מאוד זמין והגיע בזמנים שקבענו.
הוא לקח את הטלוויזיה למעבדה, בדק אותה, ראה שצריך להחליף חלק שאין לו, חיפש ושאל את החברים שלו אבל לא מצא את החלק כי כבר לא מייצרים אותו. הוא איש מקצוען והייתי מאוד מרוצה ממנו.
השירות היה מצוין. הוא הגיע מאוד מאוחר בלילה ולאחר בדיקה הוא זיהה את הבעיה, הבנתי שלא משתלם לתקן אותה ובהתאם הוא הוזיל את עלות הביקור. הוא באמת היה יותר מבסדר, איש מקצוע נחמד ואדיב. במהלך העבודה הסביר כל דבר שהוא עושה והסביר על הטלוויזיה עצמה.
הוא היה בסדר גמור!
בדיקה של טלוויזיה פלזמה של LG שהכרטיס מסך שלה היה שרוף.
הוא מקצועי והוגן אבל לא הצליח למצוא את החלק החלופי ולכן לא פתר לי את התקלה.
הוא ניסה לסדר את הטלוויזיה ולא הצליח אבל היה בסדר גמור.
אחלה :) מתסבר שלא היה צורך בתיקון ולכן גבה תשלום רק על ביקור.
הטלויזיה לא תוקנה כיוון שמחיר התיקון גבוה. הוא עושה רושם של אדם אמין.
התקשרתי לבעל המקצוע והוא הפנה אותי לסניף שלו בכפר סבא. אני לא מרוצה מכיוון שישר הוחלט שהבעיה היא בכרטיס טלוויזיה בעלות יקר מאוד, ואני סמוך ובטוח שהטלוויזיה אפילו לא נפתחה לבדיקה. הוא אמר לי בשיחת הטלפון שניהלתי איתו לאחר שהגעתי לביתי "שניראה לו שזה בעיה של פיקוד״ לדעתי נעשתה כאן עבודה מקצועית. אחר כך הבאתי את הטלוויזיה למקום אחר ואמרו לי שאפילו לא פתחו את הברגים. אני מאוד מאוכזב. אני מרגיש שהולכתי שולל ושזרקתי כסף על הבדיקה - לריק.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.