מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 13 חוות דעת רלוונטיות
יניב עבד קשה מאוד ותיקן לי את המקרר. היה צורך בהחלפת חלק כדי לפתור את הבעיה, הוא הראה לי את החלק המקולקל ואת החלק החדש. הוא ניקה את כל הצנרת במקפיא והפשיר אותו כדי שהבעיה לא תחזור על עצמה.
היה מקסים! הוא פירק במקפיא את מה שצריך, הפשיר אותו ונתן הוראות מדוייקות לכמה זמן לחכות לפני חיבור חזרה לחשמל, מה אמור לקרות ותוך כמה זמן (אכן קרה) ואחכ היה זמין לשאלות בווטסאפ. ממש מרוצה.
תיקון מקרר של חברת אמקור שכלל הוספת גוף חימום למניעת קיפאון בפריזר.
ירון היה מצוין. בא בזמן, כפי שסיכמנו, עשה עבודה טובה ובמחיר שווה לכל נפש. ממש על הכיפאק.
תיקון הפריזר במקרר מחברת Hisense המאוורר נתקע בעקבות קרח שקפא.
הוא עלה על התקלה דיי מהר, עבד מהר ובינתיים הכל עובד כמו שצריך.
תיקון מקרר של חברת שארפ בעקבות בעיה בפריזר, כולל החלפת מאוורר שקפא.
יוסי נתן שירות ואני מרוצה ממנו מאוד. היה בסדר גמור, אמר שתוך שעתיים יגיע ובא בזמן. טיפל ופתר את הבעיה. המחיר היה סביר, לא היה שום דבר שלא הייתי מרוצה ממנו.
היה בסדר! הייתי מרוצה. הגיע בזמן, עבד במהירות, איתר את התקלה ופתר את הבעיה. היה אחלה.
הוא היה נהדר והיה תענוג לעבוד איתו. הציע מספר פעמים להקדים את התיקון, היה מאוד יעיל ועשה עבודה מהירה וטובה...
קיבלתי שירות מצוין. הוא אמר לי שעה והגיע אפילו לפני הזמן. הוא היה ממש מקסים, עבד כמו שצריך, ווידא שזה עובד ולא עזב עד שראה שהכל בסדר. מאוד נהניתי ממנו, הוא היה מאוד נחמד.
תיקון של מקרר שבו המקפיא קפא, כלל הפשרה של הקרח.
השירות היה בסדר!
ייעוץ טלפוני - תיקון מקרר אפולו תדיראן שקפא בחלק העליון של הפריזר.
התקשרתי אליו והסברתי לו מה הבעיה, הוא אמר לי לפתוח את הרצפה של הפריזר ולהפשיר את הקרח שהצטבר שם. הוא אמר לי לדבר איתו למחרת בבוקר והתקשרתי אליו רק בצהריים, הוא אמר שחיכה לטלפון בוקר אבל העיקר שהכל עובד כמו שצריך.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.