מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 68 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מקצועי והצליח לאבחן את הבעיה, גבה מחיר קצת גבוה על הביקור בעיניי, אבל הוא היה שקוף לגביו מההתחלה.
אבחון תקלה במזגן רגיל מחברת אלקטרה שהרעיש ותיקון על ידי הוצאת חלק תקוע.
היה מעולה, הסביר, ראה מה הבעיה, פתר, לקח תשלום רק על הביקור והיה מאה ממאה. לפני שהוא הגיע הוא ניסה לעזור לי טלפונית ללא תשלום ורק כשלא הצלחתי לפתור בעצמי אז הגיע.
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, זיהה את הבעיה מהר וגבה מחיר הוגן!
הוא היה מקצועי וזמין מאוד, אבחן את התקלה והציע לקנות מזגן חדש. המחיר היה קצת יקר לדעתי אבל אני בסך הכל מרוצה ממנו.
הוא אמר לי שאני צריך להחליף מזגן, אבל אני חושב שהבדיקה לא הייתה מספיק מעמיקה בשביל לקבוע.
ביקור לצורך איתור ואבחון תקלה במזגן של חברת אלקטרה ונתינת הצעת מחיר להמשך טיפול.
אביעד היה מצוין, הוא הגיע בזמן ונתן לנו אבחון מדויק.
השירות היה טוב מאוד, אני רוצה לדרג אותו הכי גבוה שאפשר!
הסביר את כל המשמעויות של ניסיון לתקן. החלטתי לא לתקן כיוון שהמזגן ישן מאד. מחליף לחדש.
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, בחן את הבעיה, הייתה לו סבלנות, הסביר לי מה הבעיה, ניסה למצוא פתרון עבור הרעש בעזרת הוספת נוזל סיכוך. היה נחמד, שירותי, נעים ותקשר כמו שצריך. הייתי מרוצה מאד.
הוא היה נשמע אמין, הגיע ובדק את המזגן במשך כמה דקות, לדעתו חשב שהבעיה היא בכרטיס הפיקוד ואמר שזה לא ביכולתו לתקן ושאקרא לאלקטרה ולא לקחת תשלום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.