מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
הכל היה מעולה! שרות מכל הלב, אמינות יוצאת דופן ואדיבות. ממליצה מאוד!
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן ואף הקדים וביצע את העבודה בצורה מקצועית...
הוא היה באמת איש מקצועי! בא ובדק באופן יסודי את הבעיה ותיקן את המקרר, ממש היה בסדר! הוא הגיע בזמן כמו שהוא הבטיח שיגיע. אני מרוצה ממנו! הוא טיפל בזה ובינתיים הכול תקין והכול בסדר. הוא היה נחמד, חביב וסימפטי. הוא עשה את העבודה, אין שום סייגים. עשה את מה שצריך במהירות ומקצועיות! :)
בהשוואה לאחרים שסתם פניתי אליהם הוא היה מעולה, עשה את ההחלפה, היה נחמד ופתר את הבעיה...
הוא הגיע בזמן עשה עבודה טובה. הוא אמין וישר. המקרר שבק חיים ביום שישי בערב והייתי ממש בלחץ. דיברתי איתו מוצאי שבת וכבר ביום ראשון בצהריים המקרר שלי היה מתוקן הייתי מאוד מרוצה.
תיקון מקרר של חברת ג'נראל אלקטריק שכלל החלפת מאוורר של המדחס.
הוא בחור בסדר גמור, הייתי לחוץ על העבודה כי זה היה בשישי כך שאני לא יודע לגבי המחיר אבל הוא ניראה מקצוען. הוא היה בסדר גמור, הסביר והראה לנו הכל.
הוא היה נורא נחמד ואדיב. עמד בזמנים עשה עבודה מקצועית אבל לדעתי המחיר שהוא גבה היה מאוד גבוה ולאחר שבדקתי במחירון של האתר הבנתי שהוא גבה כמעט כפול מהממוצע.
החלפת מדחס במקרר של חברת ג'נרל אלקטריק.
השירות היה בסדר. הוא היה מקצועי ועשה את העבודה. המחיר היה גבוה אבל החלק שהוחלף יקר.
כשהפריז'ידר הפסיק לקרר, השתמשתי באפליקציה של "מידרג"-בזמן שהותי בחו"ל. הזמנתי משם את שמוליק. הוא קבע שהלך כרטיס הפיקוד של המדחס. בעצתו פניתי לחב' אלקטרה,בידיעה שהחוק מחייב להחזיק חלפים עד 7 שנים מיום הקניה. מכיוון שעלות החלפת החלקים היתה גבוהה ולא סופית,התקשרתי שנית לשמוליק כדי להחליט האם לתקן או לרכוש פריז'ידר חדש. בינתיים הוא הספיק לוודא שהכרטיס נמצא אצל ספק החלפים שלו.החלטתי לבצע העבודה אצלו בהבטחה שהוא יבצע טוב יותר וזול יותר. ואכן שמוליק פעל ביעילות,מקצועיות ואכפתיות [שהה מספר שעות עד שהפריז'ידר התחיל לעבוד]. גם בתשלום התגלתה האמינות והיושרה שלו. ועל כך מגיעות לו כל התודות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.