מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 49 חוות דעת רלוונטיות
תיקון קצר במסך טלוויזיית פלזמה של חברת סמסונג בגודל 48 אינצ'.
שירות מעולה! הוא בעל המקצוע הכי ישר ואמין שפגשתי, בעל תודעת השירות הכי גבוהה שראיתי.
תיקון תאורת לדים במסך פלזמה 65 אינץ' של חברת TCL.
אני הייתי מרוצה ממנו מאוד. סך הכל מיקי היה מקצועי וההתקשרות מולו הייתה מאוד נעימה, הייתה שקיפות מלאה לאורך כל הדרך, הוא אפילו בא עד אליי לקחת את הטלוויזיה והסביר לי לפני כן שהמגעים עדינים ויש סיכוי לנזק לטלוויזיה, בסופו של דבר היה הוגן ולא גבה ממני תשלום.
הגיע יום למחרת, עשה עבודה נהדרת וגבה מחיר של ביקור.
שירות אמין, אמנם לקח זמן - בצורה הטובה. הוא ניסה להדריך אותי בטלפון ולחסוך ביקור על הבעיה. אחרי זה עוד לפני שהגיע, ניסה להבין באיזה חלק תקול בטלוויזיה מדובר ורק אחרי שהוא היה בטוח שהוא יכול לסדר הוא הגיע אלי ולקח את החלק לתיקון. היה שקוף לאורך כל הדרך, תאם את הציפיות, כי בכל רגע ידעתי איפה אני עומד מבחינת העבודה.
הוא נותן הרגשה סופר נעימה כשהוא מגיע לטיפול במטופל (המסך), הוא באמת עומד מאחורי כל מה שאומר בטלפון ואף נותן יותר. שירות אדיב זו רק הגדרה חכו שתצטרכו אותו תבינו מה זה שירות. בקיצור הוא תותח על ומגיע לו יישר כח, היה מעולה.
הוא היה בסדר גמור, ואיתר את התקלה במהירות בכרטיס המסך. הוא לקח את הטלויזיה איתו וניסה לברר איפה ניתן להשיג כרטיס חלופי מתאים, אבל לא הצליח למצוא ולכן לא יכול היה לתקן את המסך.
הכל היה מצוין. הגיע בזמן ובמהירות, אבחן את התקלה ווידא שהאבחון שלו נכון. אמר מיד שהתיקון לא משתלם והסביר. לקח סכום סמלי על הביקור למרות שעבד 45 דק. אדם מקצועי ואמין.
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי.
הוא אסף את הטלוויזיה, תיקן אותה והיה סבבה.
הוא היה מקצועי, נתן עצות וטיפים. הוא ממש השקיע ולוקח מחיר הוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.