מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 53 חוות דעת רלוונטיות
רומן היה בסדר גמור. הוא הגיע, מצא את התקלה ואמר מה צריך לעשות. הוא לא עשה את העבודה בפועל כי יש לנו אחריות על המקרר. הוא אדם ממש מקצוען ואני מרוצה ממנו מאוד.
הייתה עבודה לא קלה ולא מהירה ואליאס פתר את הבעיה!
הייתי מרוצה מציון מכל הבחינות! הוא היה בעל מקצוע מדהים, זמין מיידית, עם אנרגיה מצויינת, לקח מחיר טוב לדעתי, איתר ותיקן את התקלה מאוד מהר.
תיקון של מקרר סמסונג ואיתור מקור נזילה.
הגיע בזמן, היה אדיב, מקצועי, ישר ניגש לתקלה (ראיתי באינטרנט את התקלה וכיצד לטפל בה). לקח כסף עבור ביקור, התקלה לא תוקנה עקב חוסר חלקים, ניקה מסביב (דבר שלא קורא).
תיקן כמו שצריך, במהירות וסבלנות רבה, מרוצה ממנו מאוד ואפנה אליו שוב במידת הצורך.
אבי הגיע לאתר תקלה במקרר, אומנם לא פתר את הבעיה והמליץ לקנות מקרר חדש משום שהעלות של התיקון הייתה מאוד יקרה, אבל היה כל כך מהמם, מסור, אמין וצדיק בקיצור אני ממש מרוצה!
הכל היה בסדר! הוא דייק, הייתה לו הרבה סבלנות, היה אדיב מאוד ומקצוען.
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין ממש! יהודה איש נעים הליכות, סבלן וגם עקשן. לא ויתר עד שפתר את הבעיה.
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, אני מרוצה מאוד מהשירות שלו בסך הכל למרות שאני עדיין לא החלטתי אם לבצע את העבודה או לא. הוא הסביר לי בדיוק מה עליי לעשות עם התקלה שיש במקרר ואני מאוד מרוצה מהיחס שלו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.