מציג חוות דעת 1 - 2 מתוך 2 חוות דעת רלוונטיות
הכנה לטסט: החלפת רצועת טיימינג, שסתומים, ראש מנוע, פוליס, במיצובישי ספייסווגן 1999.
נכנסתי למוסך בשביל הכנה לטסט. היה שם מנהל המוסך ועוד אחד מהעובדים שלו, הוא ביקש ממני ללחוץ על גז ולא ראה כלום. העובד נכנס ולחץ גם הוא על הגז מאוד חזק, ושניה אחרי זה הלכה רצועת הטיימינג. המנהל פתח את הרכב והתחיל להגיד שמזל שזה קרה פה ולא במקום אחר, כי יש תקלה ברצועת הטיימינג. הוא אמר שהחלפת רצועה תעלה 3000 שקל אבל כדאי לי גם להחליף את הראש מנוע, וזה יעלה 5000. חזרתי לשם והתיקון יצא 6800. הוא התחיל להסביר למה זה כל כך יקר, והוריד לי את המחיר ב400 שקלים. הוא אמר לא להתאמץ עם האוטו למשך חודש, ובהתחלה הכל היה בסדר. הרגשתי שיש רעדות יתר אבל זה כנראה בגלל שהמנוע יותר חזק. אחרי שלושה שבועות בבוקר אחד, ניסיתי להניע את האוטו והוא נתקע ולא הניע בכלל. פולי אחד השתחרר, נצמד לדופן של הרכב וגרם לו להיתקע. גררתי את הרכב למוסך, המנהל אמר שזה משהו שקורה, מה אני יכול להגיד? פשוט מוזר ששלושה שבועות אחרי התיקון, אני צריך לבוא למוסך, לתקן שוב ולשללם שוב. אני לא יכול להוכיח כלום כי אני לא מכונאי ולא מבין בזה, אבל זה השאיר לי טעם רע. כי הם נגעו באיזור הזה של הרכב. זה לא שבאופן אקראי היתה תקלה בלי קשר לתיקון הקודם. אף פעם לא היו לי כאלה בעיות ברכב. אחרי התיקון הזה, הרכב נוסע בסדר חוץ מהרעידות. בנוסף, הוא היה אומר שיחזור אליי עוד חצי שעה, והייתי מחכה כמה שעות ואז כשהייתי מתקשר שוב, רק אז הוא התייחס. אני לא צריך לרדוף אחריו. לא הייתי חוזר לשם, זה התחיל רע ורק התדרדר, יותר מידי דברים קרו שם. יצאתי בהרגשה לא טובה.
טיפול עשרת אלפים והכנה לפני טסט, תיקון מזגן, החלפת רצועת טיימינג ושסתומים במנוע.
הרכב הגיע למוסך עם תקלות רבות, הוא הכין את הרכב לטסט פעמיים ונכשל ולבסוף הרכב עבר טסט. סה"כ אני מרוצה משירות שלו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.