מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 1721 חוות דעת רלוונטיות
תיקון מקרר שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
קיבלתי ממנו אחלה של יחס ושרות.
אילן היה מצוין ומקצועי.
היה מצוין! צורי הגיע במהירות (למרות שהוא סיים את יום העבודה) בדק ומצא את התקלה במהירות, לצערי השעה הייתה מאוחרת ולכן חנות החלפים הייתה סגורה. למחרת על הבוקר צורי הביא כרטיס חדש והרכיב אותו במהירות המקרר חזר לחיים. צורי היה מאוד מקצועי ואדיב. תודה רבה צורי!!!
היה מצוין. השירות היה אדיב, הוא גבה מחיר קצת יקר בעיניי אבל היה טוב.
היה מצוין! הוא היה נחמד והשירות היה אדיב, הוא היה הוגן עם התשלום והכל היה מצוין.
החלפת כרטיס במקרר של חברת סמסונג.
הוא היה מצוין, מדהים! הוא לקח את המקרר לתיקון, היה זמין, עשה את העבודה בזריזות ובנעימות. העבודה הייתה יסודית וטובה. המקרר נראה כרגע ממש טוב.
הכל היה מעולה, הוא עשה עבודה טובה ויעילה.
הוא היה אחלה. הוא הסביר לי מה ההבדל בין תיקון רגל להחלפת כרטיס והיה ממש הוגן כלפי, הסביר לי את כל התנאים ונתן לי להחליט. עד כה זה עובד מצוין.
הוא הגיע מהר, עשה עבודה מעולה ועבד זריז. אני לא מכיר את העלויות לעבודה שביצע ולכן מעדיף לא לדרג את הוגנות המחיר.
הוא היה מקסים מקסים מקסים! מקצועי, אמין, נותן שירות טוב, אדיב והוא אדם סימפתי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.