מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
המקפיא יצר קרח וזה לא הפשיר טוב אז הוא החליף חיישן הפשרה ואמר שאם זה לא עוזר אז יבוא עוד כמה ימים, התקשרתי אליו וחזר אחרי שבוע, פתח עוד פעם וסידר את הכרטיס האלקטרוני, נראה מקצועי ושיודע מה הוא עושה, בן אדם אמין, ישר אבל המחירים סבירים על הגבול הגבוה לדעתי.
הוא היה בסדר גמור, מצוין, נתן שירות טוב ואדיב.
היה מצוין. הוא היה אדיב, סובלני, מאוד מסביר פנים, מקצועי ועמד בזמנים.
תיקון כרטיס אלקטרוני והחלפת חיישן בגוף חימום במכונת כביסה של חברת בוש.
הוא עשה עבודה טובה מאוד. אני מאוד מרוצה מהאבחון, מהשירות ומהאמינות.
תיקון מקרר שארפ שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני וחיישן תרמי.
צורי היה בסדר גמור. הוא היה זמין והגיע למחרת השיחה שלנו, עשה עבודה טובה ומהירה אבל המחיר היה קצת יקר לדעתי.
תיקון חיישן הפשרה והחלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אננה.
הוא היה אצלנו פעמיים. בפעם הראשונה תיקן את חיישן ההפשרה. הוא חזר אחרי שבוע להחליף את הכרטיס האלקטרוני. הייתי מעדיף שיתקן את הכל בפעם אחת, על אף שהוא כן אמר שיצטרך כמה ימים כדי לבדוק אם יש לו את החלקים הנדרשים ושיעדכן אותי. בסך הכל המחיר היה סביר, לא זול, אבל זה המחיר שלו כנראה.
תיקון קצר חשמלי ודליפת גז במקרר של חברת אמנה 620 ליטר והחלפת גוף חימום חיישן וכרטיס פיקוד אלקטרוני.
הוא היה מצוין.
תיקון הכלל החלפת כרטיס אלקטרוני וחיישן של מקרר מחברת אמנה.
הוא היה אחלה! הגיע במהירות, נתן מחיר מעולה, היה מקצועי, נחמד והכל היה טוב.
המקרר עבד טוב במשך שבועיים והוא נתן אחריות. עכשיו יש קרח שוב, המקרר לא עובד טוב והוא מתחמק מלבוא לתקן כבר במשך חודש. פעמיים אמר שיגיע ולא הגיע. הוא לא חוזר אליי ואני מאוד מאוכזב ממנו.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.