מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 27 חוות דעת רלוונטיות
היה לי קצת מוזר, הוא בדק את הטלוויזיה, אמר שיש בעיה בכרטיס ולקח את הטלוויזיה למעבדה. הוא היה איתי כל הזמן בקשר, אמר שהוא לא מוצא כרטיס מתאים ואחרי כמה זמן ביקשתי את הטלוויזיה בחזרה. אני לא יודעת אם מה שהוא איתר היה נכון ואם זה בסדר שלקח את הטלוויזיה. קניתי בסוף טלוויזיה אחרת. הוא היה בסדר, משהו בכרטיס היה כנראה לא בסדר. היחס והמחיר היו סבירים. הייתי צריכה קצת לחזר אחריו מבחינת הזמנים ולגבי איכות אני באמת לא בטוחה כי אני לא יודעת מה הוא עשה בתיקון במעבדה.
הוא אמין, מקצועי ונעים. הוא השקיע הרבה זמן בלנסות לפתור את הבעיה אבל הוא לא הצליח לתקן.
אבי ממש נחמד. הבאנו את הטלוויזיה שהפסיקה לעבוד ואחרי שהוא שיחק עם המגעים של הכרטיס כוח הטלוויזיה חזרה לעבוד. אבי לא גבה על זה כסף ועשה עבודה מעולה. אנחנו מאוד מרוצים.
השירות היה טוב מאוד, הכרטיס של הטלויזיה נשרף והוא לקח אותו ובדק אותו וגילה שהוא שרוף. בסוף הוא לא תיקן את הבעיה כי גילינו בדיעבד שהחברה צריכה לתת לנו שירות דרך האחריות שלה ולכן שילמנו לו רק עבור הביקור וזה היה מחיר טוב.
הוא היה מעולה. איש מקצועי והגון, לקח מחיר הוגן וניסה ממש למצוא את החלק. בסופו של דבר התברר שהחלק לא קיים בארץ, אבל הוא השאיר לי טלוויזיה חלופית לכל התקופה הזאת!
הכרטיס מסך הלך והעלות תיקון היא באותה עלות של טלוויזיה חדשה אז החלטנו לא לתקן. הוא היה בסדר גמור.
הוא איתר את התקלה ואמר שאי אפשר להחליף את החלק כיוון שזה לא משתלם, עדיף לקנות טלוויזיה חדשה. הוא עשה רושם מקצועי והיה אדיב. המחיר היה הוגן מאד.
הוא היה חבל על זמן, עשר של בן אדם! הוא הגיע מהר, עבד בשקיפות מלאה והיה הוגן במחיר. הוא עבד שעה ובדק את הטלוויזיה, אמר שיברר לגבי חלפים וינסה לתקן אך בהמשך אמר שלא מצא.
לצערי לא הייתה לי חוויית שירות טובה עם צבי. הופתעתי לגלות זאת לאור החוות דעת הטובות שראיתי. כל תהליך העבודה איתו היה ממש לא ברור, הוא היה אומר דבר אחד ואז בשלב מאוחר יותר דבר אחר וכל המצב הזה היה ממש תמוה. לאחר שבדק את הכרטיס אמר שיחזור אליי בהמשך, לא שמעתי ממנו להרבה זמן עד שצלצלתי אליו, אמר שהחליף את הכרטיס ונוצרה עוד בעיה במסך. הוא הציע לי לקנות ממנו מסך טלוויזיה יד שניה במחירים שבעיניי נראו מוגזמים לאחר שפישפשתי וראיתי קצת מחירים. נוצר רושם כי הוא לוקח טלוויזיות של אחרים שאינו "מצליח לתקן" כך לפחות נאמר לי, מתקן בהן משהו ומוכר ללקוחות שלו, בדיוק כפי שהציע לי. כשהוא יצר איתי קשר בפעם האחרונה הוא דיבר ממש לא לעניין והיה מאוד לא נחמד . לא ממליצה לאף אחד לקבל שירות כזה.
בדיקה של טלוויזיה פלזמה של LG שהכרטיס מסך שלה היה שרוף.
הוא מקצועי והוגן אבל לא הצליח למצוא את החלק החלופי ולכן לא פתר לי את התקלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.