מציג חוות דעת 1 - 3 מתוך 3 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת תקלה בטלוויזיה של חברת סמסונג 55 אינץ' מדגם 55H 6400.
מבחינתי השירות היה על הפנים. התקשרתי לאיתן והוא אמר לי לבוא אליו עם הטלוויזיה. הגעתי אליו ושאלתי מראש כמה יעלה. הבאתי אליו את הטלוויזיה ושבוע לא חזר אלי בכלל, שאלתי מה קורה ואמר לי שלא הספיק לבדוק. אני מהנדס אלקטרוניקה והנחתי שנשרף שנאי והבנתי מה התקלה ולא יכולתי להחליף לבד. אחרי כמה זמן אמר לי שזו התקלה וינסה לחפש שנאי וכרטיס. זה נמשך הרבה זמן, חזר אלי ואמר שמצא שנאי במחיר של כמה מאות שקלים, שזה מחיר מאוד גבוה וזה לא היה אמור להיות ככה. אמרתי לו שזה לא מה שדיברנו ושאני לא רוצה לעשות את התיקון. שילמתי לו על הבדיקה וביקשתי שיגיד לי לפחות מה התקלה. כל הפרוצדורה הייתה מאוד לא נחמדה והרגשתי שהוא ממש עושק אותי. הוא גם לא אמר לי מחיר כזה בהתחלה ובטח בתיקון זה לא מגיע למספרים האלה.
בדיקה של טלוויזיה של חברת סמסונג מסוג לד, בגודל של 55 אינץ'.
קיבלתי ממנו שירות והיה מצוין! הייתי מאוד מרוצה, הדיוק, האמינות, הסבלנות, המקצועיות- הכל. אי אפשר היה לתקן את הטלוויזיה בסוף, אבל הוא התריע על כך מראש והיה מאוד הוגן מקצועי, הכל עשר, באמת. הוא בסוף אפילו לא גבה תשלום על העבודה.
היה מצוין. הוא היה מלא סבלנות ועשה את כל ההצלבות האפשריות כדי לגלות היכן הבעיה. האמת שהיתי בטוחה שזה בעיה בטלוויזיה אבל הוא רצה לבדוק במו עינו וטוב שכך, בסוף התברר שזה באמת בעיה בממיר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.