מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת מדיח כלים של סימנס והחלפת מנורה בתנור של סאוטר.
קבענו על סכום מסוים בטלפון, אמרתי לו עוד בטלפון מה הבעיה במדיח כלים אמרתי לו שיבדוק גם את התנור ושיסביר לנו איך להשתמש בו. הוא הגיע אלי, בדק את המדיח והסביר שהכל בסדר. אחר כך בדק את התנור הסביר לי בדיוק איך להשתמש ואז אמר שהוא לוקח כפול מהסכום שסוכם מראש אמר שהוא מחשיב את זה בתור שני ביקורים, הוא לקח המון לדעתי. השאיר לי טעם מר בפה.
היה בסדר גמור. בא בזמן, ענה מאד מהר, עדכן בטלפון על כל דבר, היה נחמד, שירותי ולקח מחיר הוגן יותר מכולם לדעתי. ציון 10 פלוס.
תיקון כרטיס בתנור חברת סימנס והחלפת בית מנורה במייבש חברת אלקטרה.
הוא היה מצוין, נחמד ומקצועי. הגיע, איתר את התקלה ועשה עבודה טובה, הסביר כל מה שעשה ולקח את המחיר שסיכמנו מראש.
תיקון שכלל החלפת מנורה וכרטיס מסך לתנור אפייה של חברת סימנס.
היה מספר אחד! אדיב, מקצועי, ובנוסף סידר לי את העניינים של החשמל שם כי הוא אמר שזה היה מסוכן וחיכה עד שהבאתי מפצל חדש כמו שהמליץ לי. כל הכבוד לו.
הוא איש נחמד ומקצועי, הגיע בזמן ועשה את מה שהיה צריך.
אחלה! הוא עשה עבודה טובה מאוד, המחיר לא זול במיוחד, אבל העיקר שתיקן כראוי.
תיקון תנור אפייה מחברת סימנס שכלל החלפת חוטי חשמל שרופים, החלפת מנורה ועוד.
קובי היה מקסים. הגיע בזמן, בחור נחמד וסימפתי שעשה עבודה יפה מאוד.
הוא היה מעולה. השירות שלו היה טוב והוא הגיע בזמן. היחס שלו מעולה. העבודה טובה, הוא בחור ממש מקסים. עוד בטלפון הוא כבר ידע מה הבעיה והגיע עם החלק שהיה צריך. עכשיו התנור עובד מעולה.
החלפת גוף חימום עם הגריל ומנורה בתנור אפייה של חברת סימנס.
מעולה, מעולה, מעולה! הוא היה נחמד, מקצועי ונתן לי שירות מהיר באותו היום שהתקשרתי אליו. המחיר היה הוגן ביותר והוא עשה עבודה טובה, מהירה ואמינה.
החלפת גוף חימום כפול חדש, גוף חימום תחתון חדש בתנור מחברת פיילוט והחלפת מנורה בתנור מחברת סימנס בילד אין.
השירות היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו. התרשמתי שהוא מאוד אדיב. אין לי מילה רעה לומר עליו. אני מרוצה מהשירות.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.