מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
ניקוי, מילוי גז והחלפת חיישני רגש במזגן עילי בעל 1.25 כ"ס של חברת אלקטרה.
הוא עשה עבודה טובה ואין לי טענות! עכשיו הכל עובד.
מצוין. מיידן היה מאוד שירותי, אדיב, מקצועי, פתר את הבעיה מהר, העלות הייתה טובה והוא יצא צדיק.
החלפת חיישן (רגש) + תיקון כרטיס בלוח פנימי והחלפת כרטיס במעבה במזגן אינוורטר של אלקו-אלקטרה.
10 מכל הבחינות :) התקשר להודיע שמגיע, הגיע בזמן. ביצע בדיקה שבה התברר שהמזגן כן קירר, אך לא לאורך זמן. על כן נבדק גם הכרטיס ביחידה הפנימית שהסתבר שהיה תקול. הכרטיס נלקח למעבדה, שם תוקן ויחד עם זאת נאמר ע"י הטכנאי, כי לא בטוח שהבעיה בו ולכן יש לבדוק את הכרטיס בחלק החיצוני של המזגן כלומר המעבה/מדחס. על כן דידי בדק את הכרטיס בתוך המעבה ועל פי הנתונים הסתבר שהתקלה נובעת ממנו ויש להחליפו. לכן פורק ונלקח למעבדה לבדיקה והוחלף לחדש. כדאי לדעת, בדיקת מזגן אינטוורטר ותיקונו זה תהליך מורכב מאד שלא כמו במזגן רגיל ונדרשת סבלנות רבה. לדידי חשוב מאד שהטיפול יהיה מאה אחוז כדי שהלקוח יהיה מרוצה. הוא גם הוסיף לי חודש על האחריות שקיימת על הכרטיס.
החלפת רגש ביחידה חיצונית, לוח בקרה ביחידה הפנימית וחיישן במזגן של אלקטרה, 3.5 כ"ס.
הוא ביקר אצלנו בבית 4 פעמים כי הוא לא הצליח לפתור את התקלה בביקורים הראשונים.. בפעם הראשונה הוחלף רגש ביחידה החיצונית. בפעם השניה אבחן שהבעיה היא לוח הבקרה ובפעם השלישית הוא החליף את לוח הבקרה. בפעם הרביעית הוחלף החיישן בדירה והרגש פעם נוספת של היחידה החיצונית. אני חושב שהוא נתן שירות מקצועי, היה אדיב וגם עמד בלוחות זמנים. מבחינת מחיר קצת קשה לי להשוות כי לא לקחתי הצעות מחיר אחרות אז אני לא יודע.
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
הוא בחור מאוד מקצועי, הגיע בדיוק בזמן שאמר, הסביר מה הוא עושה ועשה את העבודה כמו שצריך. החיסרון היחידי היה המחיר שלפי דעתי היה גבוהה בהשוואה לאחרים שבדקתי אבל מהעבודה עצמה ומהשירות אני מאוד מרוצה. ייאמר לזכותו גם שהוא גבה את התשלום רק אחרי שווידא שבאמת הכל עובד ולא לקח אותו באותו הרגע. אני ללא ספק אקח אותו שוב במידה ותהיה לי תקלה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.