מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
מבחינת היחס ללקוח והמחיר שלקח בסוף הוא היה בסדר, אבל הוא לקח את הטלוויזיה לתיקון,החזיר אותה והיא עדיין לא היתה בסדר ושוב הוא לקח והחזיר, כך במשך חודש. בסוף הוא אבחן שהיא לא ניתנת לתיקון. חברת הביטוח אישרה שהאבחון שלו נכון, אבל לקח לו חודש להבין שזו הבעיה.
אייל אבחן את התקלה באופן חלקי ונתן הצעת מחיר, אך בסופו של דבר תיקנתי את הטלוויזיה במקום אחר בגלל שהעלות הייתה יותר משתלמת וגם האבחון היה יותר מדוייק.
היה מצוין. התקשרתי אחרי הצהריים והוא הגיע למחרת בבוקר. הוא היה מקצועי והסביר בכל שלב מה הוא בודק כדי למצוא את מקור התקלה שגורמת לכיבוי הטלויזיה. מצא את המקור והכל היה ממש נעים וברור. לקח רק על הביקור. תודה רבה.
מבחינת השירות זה היה מצוין, עשה את התיקון שרציתי, הוא בדק כמה דברים עד שהגיע לבעיה, לקח לו לא מעט זמן אבל בסוף הוא מצא את הבעיה והנחה אותי איך לטפל בזה מול חברת הכבלים. וזאת הייתה בעיה משולבת אבל הוא ביצע איזשהו תיקון שיאפשר לצפות בטלוויזיה גם בלי התיקון של חברת הכבלים.
אבחון תקלה בכרטיס ספק בטלוויזיית LCD של חברת סמסונג.
הוא הגיע אליי לבדוק את הטלוויזיה. לבסוף הגיע למסקנה שלא משתלם לתקן את התקלה ועדיף לקנות טלוויזיה חדשה. הוא היה מקצועי והגיע בזמן. בסה"כ הוא היה בסדר גמור.
אבחון תקלה ותיקון טלוויזיה של חברת סמסונג.
אולג היה מאוד נחמד, הסביר לנו הכל והיה אדיב, אך הוא היה צריך לחזור פעמיים כדי לתקן את אותה התקלה.
אבחון תקלה בטלוויזיה של חברת סמסונג.
הוא בא לבדוק את הטלויזיה, הוא לקח אותה למעבדה ואמר אחרי כמה ימים שהטלוויזיה הלכה ואין מה לעשות - אין טעם לתקן ואין טעם להחזיר. התחושה שלי הייתה לא טובה אבל אין לי משהו מוצק להגיד. הוא הגיע בזמן וכל השאר היה מצוין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.