מציג חוות דעת 1 - 1 מתוך 1 חוות דעת רלוונטיות
התקשרתי אליו והסברתי לו את התקלה בטלוויזיה, כבר בשיחה הוא אמר מה לדעתו יכולה להיות הבעיה. כשהגיע אלי הוא בדק את הטלוויזיה, על מנת לוודא שזה באמת מה שהוא חשב, כשראה שהבעיה היא באמת בכרטיס הפיקוד הוא לקח אותה אליו למעבדה. הוא היה ממש מעל ומעבר, מאוד נדיב ואמין. הוא הסביר לי שזה חלק שמאוד קשה למצוא ובמשך חודש הוא ניסה להשיג כרטיס משומש, כיוון שחדש יהיה מאוד יקר. הוא הגיע בזמן, לא נתן לי לחכות הרבה, הגיע בשעות מאוד מאוחרות, מכיוון שאני מסיימת לעבוד רק בשעות האלה. הוא היה מאוד תמציתי ויעיל, שמו לב לזה במיוחד כשלקוחות התקשרו אליו והוא סיים איתם את השיחה בזריזות, על מנת שיוכל לחזור ולטפל בטלוויזיה. כשהמכשיר היה אצלו הוא דאג לעדכן אותי בכל התהליך ולאחר שלא מצא כרטיס משומש וראיתי שזה לא אפשרי להשיג כרטיס כזה במקום אחר, הוא ייעץ לי מה לעשות ונתן טיפים להמשך, גם בנוגע לאיזו טלוויזיה כדאי לרכוש. בסופו של דבר, לצערי, התברר שהטלוויזיה כבר לא ברת- תיקון. אני מאוד מרוצה מהמחויבות שלו לניסיון פתרון הבעיה והיחס הטוב שהוא נותן ללקוח.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.